13.53

just nu sitter jag på tåget mot ånge, ska vara där tills ikväll.
jag ska träffa bella och äta ute med henne, vi har nog rätt mycket att prata om ;)
sen ska jag umgås med världens bästa nicklas som jag har saknat asmycket!
hur bra blir inte det liksom? BÄST! fint väder är det också, det är ju alltid ett plus.

har haft trevligt i helgen iallafall, träffat pappa, lena, kenneth, denise, sanna och andreas!
det är inte speciellt ofta som alla är hemma samtidigt, så det var ju kul :)

sitter och lyssnar på världens underbaraste låt just nu, ryser i hela kroppen!



hur bra är han inte på en skala ett till tio liksom?

skriver kanske när jag kommer till lägenheten ikväll, om internet är tillbaka..
annars när jag kommer på skolan på måndag :) pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffade du inte Robin då...ha ha :0)

2010-10-10 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0