ny header

sådääär.
äntligen klar med den nya headern, fick tillochmed in den på bloggen själv.
gud vad jag känner mig duktig! fast ali visade hur man skulle göra, men det skiter man väl i!
kan ju låssas att jag kom på det själv :)

satt kvar på skolan i några timmar efter att vi hade slutat, och så höll jag på med headern
(samma som jag har nu) i två timmar ungefär, och sen när jag nääästan var klar,
så la photoshop ner.. det var inte långt ifrån att jag bröt ihop då iallafall..
ali tyckte att det var jättekul att jag inte hade sparat nånting, den jäveln.
men så drog jag hem och började om från början, och nu sitter den ju där den sitter iallafall!
tur är väl det.
nu ska jag göra nåt att äta, vänta på att mamma ringer och sen gå ner och tvätta.
en timme kvar.

hörs sen, :* 

Kommentarer
Postat av: anna

åh vilken snygg blogg du har fått till!

2010-10-06 @ 18:58:43
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

menade vilken om jag skrev vilket :p

2010-10-06 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0