mysmåndag

nu har jag tagit kort till idt, men banken hann stänga innan vi kom dit så jag kunde inte fixa det idag. bajs.
mamma köpte en tröja på jiges oxå, weeyhoo, den kommer hon inte få ha ifred kan jag lova! heheheh.
sitter och planerer halloween med paula nu, det kommer bli så himla himla kuul om allt blir som vi vill!
ska snart gå och duscha, göra ansiktsmask och lite sånt och sen packa tills imorgon. larmet står på 5..
det är tisdagen från helvetet imorgon och jag ser verkligen inte fram emot det.. hatar tisdagar mer än allt.
aja. det får la gå det med! tänker inte va nån tönt som skiter i skolan för att få sova längre :PpppPP
nu ska jag duschaaa, det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT för jag fryser typ ihjäl just nu. cocoshårinpackning , mmmh!
sen hoppa i onepiecen som jag har lagt på elementet så den är extra gosig när jag har duschat,
sen soffmys tills jag blir för trött. hihi. bra kväll ändå. ska komma ihåg att räkna några tal matte oxå....
inte lika kul men det måste ju göras det med tyvärr, orkar inte få fucking IG igen. då dör jag på riktigt.
okej, det här vart ett långt tråkigt inlägg, hade inte tänkt det innan, men JAJA. duschen NU, hörs!
.
varsegod och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0