instagram

hej på er! nu är jag hemma, har bytt om till min älskade onepiece och så halvligger jag i sängen och dricker oboy.
tänkte visa lite bilder nurå.
(vissa blir små för jag har tagit dom med "framkameran")



fixade naglarna lite.


facelook för nån dag sen



testade en mössa på gina tricot och flashar tatueringen, hehe



köpte mej en tv!!!!!



myste med älskling



kollade på torkel i knipa, på MIN tv!



hängde upp elvis på väggen :)


gjorde marängswiss till mamma



åkte bil, frös



lyssnade på billy talent på tåget



hade kul på bilden....



hedbergskas golv och imna fötter och ben.


skoltoan



ritade like a boss..



och NU bah MYYYYSER ja!!! mmmh.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0