mina fina

var ut en sväng för ett tag sen och plåtade mina fina älsklingar, gizmo ville dock inte vara med så jag fick bara bilder på humlan och baggis. här är två av bilderna jag blev mest nöjd med! kommentera gärna (även fast jag inte vet om jag kan se dom......)
.
.
nu ska jag läsa några sidor i svensk språkhistoria eller nåt, sen tänker jag äta upp thaimaten (ja jag har kvar den fortfarande) och efter det googla information om new york, duscha och sätta mej framför tvn och äta ostkrokar. jag tänker försöka hinna göra allt detta på en timme, så vi hörs så för att se om jag klarade det! lycka till Emelie. TACK!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vackraste kissemonsarna :)

2012-01-24 @ 06:20:56
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0