nya skor, baraparaaa

HELLOOOO. sitter på skolan nu, men vi hade ingen lektion för våran helveteslärare inte orkade höra av sej och säga att den var inställd.
så hela klassen är skapligt irriterad nu. särskilt vi som pendlar........ det positiva med idag hittills är att jag har köpt skor!!!!
det fanns ett par kvar i 36 på rean, så jag kände att det var ödet liksom. haha. nej men jag är nöjd, dom är sköna osv.
det andra som är positivt är att jag har med apelsinjuice på skolan och mackor, mmööööms. hade dött av hunger annars!
nu ska jag snart gå till bilden och göra klart en teckning som jag inte har gjort, för då får jag vg i den kursen, helt okej!
jag iphonebloggar sen och visar skorna och så, låter det bra? tänkte väl det, hihihihihihihhi. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0