johnossi

älskar låten. helt klart. underbar.
nu ska jag hjälpa mamma att städa.
och sen kommer tanya hit.
har inte sett henne på över en månad, så det blir kul :)



åska.

sitter hemma och lyssnar på åskan utanför fönstret. ganska mysigt faktiskt, och så kom mamma hem för en stund sen. hon tyckte om cookisarna, det gjorde inte jag. fyfan va äcklig dom blev!
gick ut en sväng med kameran förut, och här kommer lite av resultatet :)




skitväder

godmorgon, fick sova ut idag tack vare min älskade rullgardin :) fick dock ingen vacker syn när jag drog upp den, REGN?! :s och åska på det, kanonsommar (Y) not. usch, hoppas det blir bra väder i helgen & så iallafall om det ska vara skitväder nu.
nu ska jag försöka installera drivrutinerna till min webcam (igen) och om inte det funkar, så kommer jag slänga datorn i väggen. :@ haha, nä men efter det ska jag duscha & sen baka brownies, så mamma inte kan klaga på att jag bara gör kladdkaka ;) hehe.
hörs nåt sen. puss

bilder sen igår, inte så många, men resten kommer väl sen :)












nä nu ska jag kliva upp! :)

nånting blev fel

det blev nåt fel med min förra blogg, så jag kunde inte logga in på nåt sätt. :s
men nu har jag gjort en ny, nästan likadan. kopierade in det inlägget jag skrev på den gamla, så det finns här nu :)

blir så less när ingenting fungerar :o aja, nu ska jag gå ut med kameran ett tag, det är så fint på himlen ;D
uppdaterar kanske sen med lite bilder och så! puss

har bestämt mej för att börja blogga igen!

ja, som sagt ska jag börja blogga igen:) har gjort det förut med så tröttnade jag, men nuså :)

vaknade 8 imorse, och var klarvaken. så då tog jag fram "Gömda" av liza marklund, och låg och läste i två timmar, sen klev jag upp, tvättade håret, öppnade växthuset & altandörren, tände akvariet, plockade ur diskmaskinen & fixade mej :) när jag var klar så var klockan typ 12, och mamma kom hem på lunch. när vi hade ätit så skjutsade hon mej till tåget, så åkte jag till sundsvall och träffade michaela!
vi var på stan rätt länge, och jag köpte massa onödiga saker som jag inte behöver. det gick på ungefär 1000kr.
18.20 tog jag bussen hem igen :)

nu har ulf precis satt upp min nya rullgardin, så imorgon vaknar jag förhoppningsvis inte så tidigt :D
vet inte vad jag ska skriva nu, så.. lär ju skriva när jag har nå vettigt att säga ;)


puss

RSS 2.0