sista april

heeeeejjejej! har precis städat och duschat.
igår köpte jag en onepiece, underbart.

hinner inte skriva för jag ska börja fixa mej nu och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej..
vet inte heller vad som händer ikväll mer än att jag ska sova hos fredde.
får se vart man hamnar, som vanligt läreju va ganska dött i ånge(st) haha.

äre nån som vet hur man kan ladda upp bilder på blogg.se från iphone?
inte jag iallafall, och det suger. HEJDÅ

ps. idag är det PRECIS en månad tills jag och bella sticker till turkiet!!!!!!! ds.


tim 20

idag fyller tim 20 år, så nu kommer han bli användbar;) haha! sa hejdå till småfisarna vid två, åkte hem och duschade & sen drog vi till knuten och åt, tog faktiskt en sallad! nu är vi påväg hem för att göra tårta, hejdååå

the rite

sådärja, har precis tagit en mysig dusch med fredde & nu väntar pommes pinnes, popcorn, ostkrokar, cola och film på oss:) vi ska se "the rite" som verkar bra! hörs imorgon, godnatt.

mammablogg

hårdbrömacka med kalkon och pommes friteskrydda!<3 nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, hemgjort pizza, mums! stannar här inatt oxå så jag ska flirta med mamma så hon får komma hit med nya kläder, smörpopcorn och pommes pinnes, mmmmmhhh!!! dock vet hon inte att hon ska ta med pommes pinnes än, så det blir en suprise;) haha! det är faktiskt lov, så man FÅR äta onyttigt nu! Lee åt med mej förut, macka med messmör = det bästa som finns i hans ögon tydligen, haha! känner att detta börjar bli en "mammablogg" så jag slutar här, hörs sen:D

negerbollar

sitter och tittar på när fredde visar Zeth hur man spelar wow, intressant . ska försöka få angelica att baka negerbollar med nej strax, suuugen tjej!!:D

väckning

har precis blivit väckt av Zethan, och nu skriker Lee "emeliiiiiii, emeliiiiiiiii" så jag tror att det är dax att kliva upp?;)

latoxe & pusskalas

har precis kommit hem från konsum, handlade pringles och mörk marabou, mmmhm!! det blev bil, fredde var för lat för att gå, haha! har pussats med Lee och Zeth oxå, gosungar! Zeth har även erkännt att han tycker jag är söt, hihi. sa jag att det är två gulleungar? ;) nu ska jag kika om man kan ladda ner water for elephants, vill så gärna se den:) hörshej!

glassss

här är en bild från myskvällen igår oxå, innan spearinet rann ut över hela bordet.
nu tänker jag försöka mej på att få med fredde på en promenad till konsum,
tror inte att jag kommer lyckas faktiskt. latkorven min, hah! men ska göra ett försök.
nu ska vi tydligen äta glass, så hejdåååååå


bilder!!!

här kommer en bildbomb med bilder från några dagar tillbaka.
enjoy!

min fina samling, har femton burkar. alla syns alltså inte på bilden. HEHE tjockissss

 

sådär ja, det får duga tills jag får tillgång till en dator nästa gång.
nu ska vi strax äta, så jag ska gå och kissa nu! hörs senare via mobilblogg eller om jag kan låna freddes ;)


SÖT

zeth - kan inte jag sova med dej inatt fredde?
fredde - men jag sover ju med emelie, det blir för trångt då.
zeth - men kan inte du sova med angelica då?
jag - jassåru zeth, du vill sova med mej va?
zeth - jaa...

HAHA :D


myskväll med älskling

godmorgon, eller det är väl lite sent att säga med tanke på att jag har varit vaken i några timmar. aja, jag och fredde hade det supermysigt igår iallafall, jag tände ljus och han fixade popcorn & så kikade vi på due date (stavning?) som var asbra! efter filmen märkte vi att det hade runnit ut stearin över hela bordet från ljusen, haha! nu är jag vrålhungrig, så jag ska försöka väcka baby och tvinga honom att följa med och äta, puss!

fläskis

ligger i freddes säng nu, heeelt slut! har lekt med zeth och lee hela dagen (2 & 4 år) och det är jobbigare än man tror:) vi var och grillade korv förut (blev min och freddes frukost/lunch) och sen åkte vi hem och busade. nu har vi nyss ätit pannkaka och tagit en mysig dusch, ikväll blir det film och mys bara när barnen har somnat! för de som inte vet är zeth och lee freddes systerbarn, asgulliga små busfrön. haha! mina ögon svider som fan oxå, måste nog byta linser, plus att fredde gav mej en snygg fläskläpp förut sö ja börja grina, haha meees! men det var inte meningen, hhihi! orkar inte blogga från mobilen nå mer just nu, men vi kaaanske hörs sen<3

:)

hALLÅåå. är hos fredde nu så jag passar på att sno hans dator lite.
idag har jag solat hela dagen, har faktiskt fått massa färg!
sen åkte jag till ånge, hit, och spelade monopol för första gången i mitt liv!, den ni ;)
nu ska jag strax lägga mej och gosa med baby, men tänkte berätta lite om igår?..
kommer inte ihåg näre va, eller jo, i förrgår? :)

var i ånge på dagen och fotade emmy och lite vilma, hon ville inte riktigt fastna på bild ;)
sen träffade jag boog och oscar, så vi bestämde att vi skulle hitta på nåt på kvällen.
jag, mamma och ulf köpte med oss mat från shish och sen ringde oscar och sa att jag
skulle vara klar om en halvtimme. då blev det lite stressigt, men jag hann :D

en halvtimme senare står han utanför dörren med sin fyrhjuling. HAHA, dog lite.
tur för han att han körde lugnt.... vi åkte till boog där vi var tills på kvällen.
(det kom lite folk senare oxå) och sen drog vi ut.
jag gick förbi mormor och morfar och hälsade på en sväng på vägen oxå, haha.
efter några timmar ute, så träffade jag fredde på hillen, och vi bestämde att jag skulle sova hos honom :)
så vi drog hem vid ett och sov. nice kväll!

nu får jag inte skriva nå mer för fredde ska ha datorn :(

dövarmt

brb, chillar i solen;) berättar mer om igår senare, ska snart gå in och duscha för att sen åka till ovansjö på "middag".

lååååångfredag

sitter hos robin med christoffer och oscar nu och dricker lite, trevligt! drar väl vidare sen men vet inte vart än! har fotat emmy och vilma idag oxå, bilderna får ni se efter lovet eftersom jag inte har nån duglig dator:( hejdå

LOV

har gjort lite ändringar på bloggen nu. ska fixa bättre efter lovet, men nu ska jag gå till tåget och åka hem!
hoppas på lite mys med älskling ikväll. men han läju va för upptagen med sin dator :ppPppPp

vi hörs sen eller nåt. kanske.

klicka på f5 om ni inte ser det nya!

bilderna innan jag måste kuta och kissa

jag har suttit i flera timmar nu och jävlats med fittskrivaren som inte vill samarbeta!
när jag skulle skriva ut a4 så blev det a3 och tvärt om, så nu har jag äntligen fått ut de mesta bilderna i RÄTT format.
tänkte visa några av bilderna på emma som jag fotade igår, sen måste jag springa och kissa.









on the skola

nu sitter jag i datasalen på hedbergska och ska börja arbeta med kalkyler osv.
JETEKULT. haha, uscha. får peppa mej med att jag har tacos och nachochips i väskan!!!!!
hejdå

datorkunskap

det blev som jag trodde, hade ingen aning om vart telefonen var så jag letade ihjäl mej! det är dåligt väder idag, ser ungefär ut som att himlen är på dåligt humör. jag är påväg till skolan nu för min första och sista lektion för idag, härligt!

larm

just ja, lägger iphonen på golvet inatt för att se hur jag reagerar när mitt hemska larm går igång imorgon. brukar alltid ha den brevid sängen, på ett bord, men nu blire andra bullar!! antagligen så vaknar jag helt förvirrad och letar som tusan för att hitta det där hemska ljudet, ELLER, så vaknar jag, tar upp telefonen och stänger av larmet som vanligt... hm.. har annars en förmåga att tillexempel vakna upp i panik för att jag inte vet vart jag är (hemma då, naturligtvis) och sen inte kunna somna om på grund av det så det ska bli kul att se hur jag reagerar på att larmet ringer från en annan plats! återkommer med resultat! GODNATT

grodmos

hellooooo, sitter just nu i sängen och hatar mej själv för att jag har lagt HELA mitt rum i just sängen. orkar inte sortera skiten heller så om fem sekunder kommer allt ligga på golvet igen & så är jag tillbaka där jag började... en bra grej är iallafall att bilderna på emma blev jättebra, visar imorgon om vi har nån datatid:) vi har åkt moppe oxå, och kört över en groda, SPLASCH!!! haha fyy:( nu nåste jg blåsa håret och sova, astrött tjej! godnatt:*

fotografering

hejhejhallå, sitter i skrivande stund och kissar! åååh vad det är skönt att göra det när man har hållt sej nästan en hel dag. jag ska städa undan lite på rummet strax och ladda kameran, för om en stund kommer fina emma hit & vi ska till spegeldammarna för jag har bestämt att jag ska fota henne där, och hon har ingenting att säga till om;) nu hoppas jag bara på att det inte är högvatten, älskar när det är lågvatten för då är det sååå fint överallt! men äre högvatten så finns det ju en lada som det kan bli rätt bra bilder vid oxå, så det löser sej:) nej, har inte tid med det här nu, måste bli klar med rummet innan emmsis har ätit klart, hejdå!

håret och mysbilder

sådä, nu ska jag snart spinga ner och ha matteprov som jag inte kommer att klara.
brudarna tyckte om muffinsarna ialafall, så det var ju bra :D
jag älskar fredrik!


train

sitter på tåget mot stan & skolan med väskan full av muffins! om jag har tid att sitta vid datorn sen så kommer det upp bilder:)

muffin

har bakat chokladmuffins med marabou på som ska med på skolan imorgon! bäst att göra allt för att klassen ska få ett bra intryck;) har även duschat, gjort iordning en baguette till lunch imorgon och hämtat baby i ånge! nu ligger han bakpm mej i sängen och ser så mysig ut att jag måste lägga mej jag med, vi hörs imorgon med muffinreaktionsresultat;) godnatt!

bollsport

har haft idrott, spelade basket. det gick bra.
nu är jag tröttare än tröttast och skulle sååååå gärna vilja ta ettbussen hem.
ska flirta lite med malte så kanske jag får göra det.
kan endå inte jobba med nånting här eftersom jag inte har fotat än.
det ska jag alltså göra hemma. heheh.
igår möblerade jag om på rummet och städade lite. det vart bra faktiskt.
köpte fyra ljus på indiska + ett par solglasögon, åt på donken och lekte med erika!
trevligt trevligt :)
nä nu ska jag gå och leta efter malte, mååååste få åka hem.
bilder på håret kommer nån gång. åååh, måste verkligen fixa en datorjävel. NU.

färg

sitter hos frisören nu nu med färg i håret och pratar med erika! när jag är klar så ska vi äta på donken;)

kinamat

är på skolan nu, har precis ätit KINAMAT, mums. önskar att man hade råd att ta med sej det varje dag.
ska snart gå på stan och köpa glass med sharlee. goottt. hade varit godare om det inte blåste så jävla mycket.
måste smita tidigare från matten sen för att gå till frisören. ÅÅÅHH NEEEEJ.... heheh.
hoppas jag hinner med halv fem tåget, annars blir det 18.20 bussen, och då är jag hemma vid kvart över åtta.
kommer vara helt död imorgon. men det skiter man väl i? :)

nu blev jag kissis, hejdå.

paj

kollar på liar liar, har duschat och ätit ananaspaj och satt upp en hylla på rummet, ska snart sova!

maaaaat

väntar på att maten ska bli klar, grillat!!! sen åker jag hem, tar fram kläder och packar väskan tills imorgon & sen blir det nog en tidig kväll, skönt! ska ju till petra (frisör) kvart i tre imorgon oxå, äääntligen säger jag bara! undra om man kommer hem med kort hår eller lugg kanske?;) det återstår att se.... puss

dövarmt

godmorgon, ligger i sängen, äter godis och luktar på fredrik. borde kanske väcka honom och kliva upp, men inte riiiiktigt än..

lördag

ligger i sängen hos fredde nu och tittar på när han spelar dator. jetekult.... vi har varit och handlat godis & dricka tills ikväll och vi ska förmodligen titta på the walking dead oxå, antar att det kommer bli en bättre kväll idag än igår. typiskt mej att hänga upp mej på småsaker, men men... hörs väl sen!

värdelöst

hej, ligger nyduschad och nyäten i freddes säng nu. jag har haft världens jävla skitdag, och det blev inte bättre av att fredde hade glömt att vi skulle ses idag, och när jag väl kom hit så väljer han att spela dator..? jaja, lägger mej och sover nu, skiter i detta, orkar inte. vi hörs när jag är på bättre humör.

lessssss

har världens segaste mamms. "hämta mej halv fyra?" -jaadå! *16.10* "kommer du snart?" (inget svar) ......

ett halvår

just ja, idag firar jag och älskling ett halvår!
vi kan bara inte vara ifrån varandra. går inte.
så när jag kommer hem från skolan så blir det till att fixa klart på rummet,
och sen myyysa! <3

bilder

sitter på skolan nu och väntar på att några bilder ska skrivas ut.
dom ska limmas ihop och sättas upp på väggen, funny..
aja, treorna har redovisning så det tar nog ett tag innan man kan göra nåt så jag lägger väl upp lite bilder sålänge.
hörs senare.

 

 














tröttare kan ingen vara

hej! ligger i sängen nu och tittar på mina två VITA väggar! imorgon efter skolan ska jag möblera rummet, det roligaste:) plus att jag ska vara med min underbara älskling oxå, kommer bli en bra fredag! tänkte bara säga godnatt så.... godnatt? hehe.

lite bilder


har precis skrivit ut sjutton bilder som ska upp på nån vägg i mitt rum när det är klart därinne!
har inte tid att skriva nu för jag ska gå ner och hämta jackan, kissa och sen springa till tåget!
jag ska bli bättre på att blogga, och att lägga in bilder, jag lovar. PUSS


datorkunskap

sitter på hedbergska nu och ska ha datorkunskap.
igår målade jag två lager vitfärg på den röda väggen i mitt rum, och JÄVLAR vad snyggt det bliirrr!!!
ett lager till så äre klart bah! sen ska ulf ånga bort fototapeten så jag kan måla den när jag kommer hem.
hoppas jag kan börja möblera redan ikväll, vore ju rätt nice.
älskling kom och myste med mej igår, hihi! imorgon är det ett halvt år sen vi blev tillsammans igen.
fast det sa jag väl igår? eller? äh, kommer inte ihåg och orkar inte titta ;)

nu börjar lektionen, BYYYE

sex månader

hejsanhejsan! sitter på skolan nu och dricker cola, och letar efter kortläsaren så jag kan ladda över bilderna!
åkte med mamma idag så jag fick extra lång sovmorgon,  SKÖNT.
klev upp vid åtta och duschade, sen stekte jag några potatisbullar som jag lyckades bränna, SKITSAMMA.
sen så fixade jag mej och la mej i sängen och läste lite tills mammsen kom och hämtade mej.
bra start på dagen. får även skjuts med henne hem så jag slipper ta tåget/bussen = asnice.

idag SKA jag börja måla på mitt rum. innan jag går och lägger mej så ska den röda väggen vara vit!
kan inte måla båda väggarna eftersom jag måste ha nån slags ångmaskin för att få lös tapeten tydligen..
så det får vänta, men EN vägg ska vara klar idag, iallafall första lagret färg.

på fredag firar jag och älskling ett halvår oxå. tiden går fort när man har roligt!
fast om man lägger ihop hur länge vi har varit tillsammans sen vi var det första gången så är det närmare tre år.
GRATTIS TILL OSS. nu ska jag inte bli några mer motgångar, vi ska klara det här, med hjälp av varandra.
jag älskar dej baby.

nej, hittar ingen kortläsare så jag ska väl gå ner och vänta på att vi ska börja istället. vi höres! :)

innebandy

sitter på skolan nu och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå till bussen.
ska bli såååå skönt att komma hem tidigt. ska sova som fan. iallafall tills mamma kommer hem.
imorgon får jag skjuts till skolan oxå, för mammsen ska till frissan. SKÖNTTTTT.
det betyder att jag kan sova till TIO om jag vill. för vi åker vid elva. DÖÖÖSKÖÖÖNT.

har haft idrott på morgonen, innebandy, GJORDE ETT MÅÅÅLLLL!!! det trodde ni inte om mej va? ;)
sen har jag ätit tacopaj så magen står rakt ut nu. hehehe.
äh, orkar inte skriva. lovar att det ska bli bättre när jag har en egen dator hemma igen.
måste fan beställa den IDAG. ska ringa pappa sen. nu ska jag skriva ut lite bilder som jag ska ha med mej hem.
så vi hörs eventuellt via mobilblogg senare. PUSS

bra måndag

fick skjuts hem, nyduschad, nyinsmörjd med cocoshudkräm, en tacopaj i ugnen, en tvätt som snart är klar, älskling kommer hit ikväll, sovmorgon + endast en lektion imorgon, mymöblerat rum, vitfärg inhandlat så det bara är att börja måla, frisörtid bokad osv osv. JAG ÄR GLAD IDAG!:)

on the skola. HEHE

hej världen. idag är det soligt och jag är lika värdelös som vanligt med att blogga.
lovar att bli bättre när jag har köpa min nya dator. hoppas på att jag kan beställa den redan nu i veckan.
kommer bli asnice när jag kan använda'n hemma.
är på skolan nu iallafall för dom som inte fattade det, hehehe..

plasten har åkt av på baksidan av iphonen, så nu blir det till att spara pengar så jag kan köpa nytt.
JOBBIGT. spara pengar är inte direkt min stora talang... HHEHHE..

i fredags åkte jag med pappsen till brunflo och var där tills på lördagen.
på lördagen gjorde jag absolut ingenting, var ut tidigt på morgonen och fotade vattendroppar osv.
kan tyvärr inte visa er dom bilderna än eftersom JAG INTE HAR NÅN DATOR HEMMA.
och så har jag inte med mej kameran hit, på skolan.
igår så städade jag och mamma mitt rum och upptäckte att det fanns ett golv där!!! :OOO
flyttade sängen och allt annat oxå, för jag ska måla om därinne, kommer bli asbra när det är klart.
ikväll ska jag förhoppningsvis mysa med min lilla beeeeebis fredde, för jag har inte sett han på hundra år.
(känns det som). synd om mej, buhuu. nu ska jag kika vilka bilder jag ska skriva ut till bella så HEJDÅÅÅÅÅ.

nytt

är i brunflo hos pappa, vi kollar på nya datorer och försöker komma fram till vilken som är bäst. heheh.

två till bilder sen igår.


har äntligen fått en inloggning!

sitter på skolan nu och försöker förstå mej på mac. haha! går nog bra om ett tag :)
håller på att välja ut de bästa bilderna från igår då jag fotade bella och coralee.
fick några riktigt fina bilder faktiskt! och nu när jag har inloggning till datorerna,
så kommer jag både kunna blogga oftade, lägga in mer bilder och inte bara ha massa mobilbloggar!
det går jättebra på nya skolan iallafall, saknar inte john bauer eller gamla klassen alls. haha.
hundratusen gånger bättre här kan jag lova. som sagt, BYT DIREKT OM NI ÅNGRAR ERT VAL.

nu ska jag fortsätta att välja ut bilder, och sen hämta malte så han får visa lite mer med photoshop! hörs sen, puss.
här är en bild sen igår, oredigerad.


skitdator

hejhej hallå! är nyduschad nuja, skönt. har även fotat bella och coralee idag, tänkte att jag skulle starta gammdatorn och visa er readers, MEN DATORN HAR LAGT AV HELT, den vägrar verkligen att starta... så det blir några fler dagar utan bilder, men håll ut gott folk! snart blir det bättre! ska fråga pappsen lite snällt om jag kan få ta ut fyratusen från nåt av mina sparkonton för att köpa en ny dator som fungerar.. vill helat ha en mac, men då lär jag ju måsta ha liiite mer än fyratusen. blä. nu ska jag kolla fram nå kläder tills imorgon, ska upp fem så det är skönt om allting är klart :) puss på er!

WOHOO

woho, ett inlägg från en dator! :o
måste dock hänga med på lektionen nu.
ska starta datorn när jag kommer hem och lägga in några bilder.

hejdå


min blogg är tråkig numera

är påväg till skolan nu! igår åt vi lasagne, jag myste med fredde och så. jag vill ha en bra dator som jag kan redigera mina bilder påå!!! helst en rätt liten som man kan ha i väskan, eheheh.. hejdå

tåg

godmorgon! sitter på tåget mot stan nuja, ska på hedbergska och hämta en mattebok och fixa nytt busskort. mutade ali med glass så han ska följa med mej dit, tack! har idrott sen, vid två. hörs later, haha.

dumfredde

har fått ett asnice schema! har sovmorgon typ fyra dagar i vecka PLUS att jag slutar tidigt några dagar oxå, grymt ju! som imorgon tillexempel, börjar vid två, har idrott! fast det var bara imorgon för det var nån förflyttning eller nåt. jag måate endå ner tidigare för att fixa busskort och hämta en mattebok på hedbergska + gå igenom lite photoshop med malte. läskigt att gå in själv på hedbergska ju:( fredde är förresten dum, igår sa han att vi skulle mysa ikväll, men nu verkar det inte som det då...:( buhuu.

måndagsshopping

har varit på stan och shoppat lite för att fördriva tiden, det blev en bikini, en bh, en asgullig byxdress, en väska (!) och ett långt linne! nu sitter jag på hvfoto och väntar på malte, han svarade inte när jag ringde den råttan så jag väntar vid hans arbetsrum en stund och hoppas på att han kommer hit snart:) vi hörs lite senare, pusss!

hej. hejdå

sådääärja, påväg till den första dagen på den nya skolan! känns bra. klev upp lite tidigare än vanligt imorse och duschade, så nu är ja ren! orkar inte skriva nuja, hejdå

laggdator

sitter och tittar på taken med ulf, mamma kom ner nyss. har rensat bort allting från datorn oxå eftersom jag ska lämna in den imorgon! tar bussen tjugo i tio till stan, så har jag en timme på mej innan jag ska på mötet! kanske passar på att gå och köpa bikinin då påengång?;) vi får se.. det jag skulle säga är att det lär bli mest mobilbloggar nu ett tag framöver, för datorn jag har annars är så sjukt seg och laggar ihop hela tiden.. men vi får se! nu ska jag fortsätta att titta på filmen så puss och godnatt!

fet

väntar på att mamma och ulf ska fika klart så vi kan åka och köpa pizza. det är faktiskt söndag!

några dagar i bilder

SÅDÄRJA. nu har jag sovit klart för idag. tror jag, får se om ja somnar i soffan sen.
imorgon blir alltså en dag full med möten osv. först möte med lärarna på hedbergska,
sen efter det, så blir det möte med min mentor på john bauer. HÄRLIGT ATT BYTA!!

det jag vill säga till er alla som ska börja gymnasiet eller till er som GÅR på gymnasiet är:
det är värt att byta, och gör det på en gång då ni kommer på att ni vill göraT.
för jag själv skulle inte vilja känna att jag har gått tre år på en skola, och en linje som
jag egentligen inte vill gå på. if jo anderständ vatt aj min. det mesta går att ordna,
så prata med rektorn/studievägledaren på den andra skolan/linjen ni vill gå på före ni pratar med de på er skola.
de kommer förslka få er att stanna på "deras" skola, och då äre lätt att tänka "jaa, men det KAN ju bli bättre.."
det gjorde jag, i ett år innan jag tog tummen ur röven. FOLLOW YOUR HEARTS READERS! haha.
och ge inte upp!! förklara hur myyycket ni verkligen VILL byta dit så ska ni se att det fixar sej!

nu ska jag sluta snacka om hur happy jag är över att få byta, för jag antar att rätt många är less på det ;)
så här är några dagar från den här veckan, I BILD!!


jag tog ut min piercing och skrattade åt hur konstigt det kändes.


jag tog ungefär tvåhundra bilder på mej själv när jag väntade på att pappa skulle komma.
och NEJ jag tänker inte plåga er genom att lägga upp alla. HeHEhehHEhhEHE



jag lekte lite med effekterna på iphonen. HAHA DÖR AV SKRATT VAD JAG ÄR FUUUL


jag fick sällskap när jag kissade.


och i sängen. mina små bebisar!!


han vaknade tillochmed. fast han såg lite sur ut och vände sej snabbt om för att sova igen. LATKORV


FjÅÅrtIzZz


jag pressade ut benen så dom inte nuddade varandra. dEt Är Så jAg VilL Ha hElA TidEn


drog på äventyr med oscar, robin, fredde och christoffer. vi åt förresten på bigboy.
jag föreslog så snällt donken, men blev nerröstad på en gång...
köpte en sunday i ren protest, som inte ens var lika god som på donken!!!! :OO
på bilden tittar dom om det var nåt som gick sönder i det stora guppet vi åkte i. HEH


sen när vi kom hem (runt fyra, halv fem) så tvättade ja bort sminket och la mej i sängen och väntade på baby.
visst är jag snygg??!?!? om ni säger ja så får ni en KAKA.

det var väl typ DET. nu ska jag försöka få fredde att följa med upp och äta med mej.
hungrig ja. och jag tänker INTE äta choklad till frukost.
MÖRK CHOKLAD.


sover en timme, vaken en timme, sover en timme, vaken en timme...

godmorning sunshines! vi hörs lite senare, för nu tänker jag sova en stund till!

lyckad kväll

är placerad i älsklings säng nu, kom hem för en stund sen! blev en trevlig kväll! nä nu ska vi mysa, så vi hörs imorgon, då blir det minsann inga tråkiga mobilbloggar;) sov så gott readers, puss!

räv

såg en räv vid vägen. den var fin!

hem

snurrar omkring i stan nu, tror vi är påväg hem!

sundsvall BY NIGHT. heh

ändrade planer IGEN.
drar till stan och äter på donken om jag känner dom rätt.
hörs via mobilblogg eller när vi kommer tillbaka hem igen! PUSS

PARTYYYGIRL

ändrade planer, är hos fredrik nu eftersom boogjävel lurades.
han sa att dom skulle till stan och det pallade ju inte jag LIKSÅM.
så då åkte jag till fredde. men nu säger oscar att boog ljög.
alltså skulle dom inte till stan. MEN SKITSAMMA. haha.

tog ungefär hundra bilder på mej själv förut medans jag väntade på pappsen.
ska lägga in dom och redigera lite så får ni se några! BRAVAAA?:** hahah..

ikväll, imorgon och en stund på måndag har jag på mej att ta ett sista farväl av datorn..
känns lite tragiskt. nu är bara frågan vad jag ska ha för dator härnäst. haha.
min gamla läju lagga ihop om jag ens försöker installera photoshop, så den dissar jag.

måste alltså ha en ny. så nu är min fråga till er:
VILKEN DATOR ÄR BRA OM MAN SKA REDIGERA BILDER,
SITTA LITE PÅ FEJJAN, BLOGGA OCH SPELA SPINDELHARPAN?

den får helst inte kosta över tretusen heller.
nån av mina kära readers måste ju veta nån billig, BRA dator? eller?


min nya idol. min förebild.


thaimat

har precis ätit på thai med pappa, och nu vankas det äventyr med boog och oscar, får se vad vi hittar på. vill mysa med baby ikväll oxå, men antar att det får vänta.. om jag inte kommer på nån plan, verkar lurt;) närå, men jag lärju mobilblogga sen kanske! puss sålänge

tränarN

hejsan alla små bakisbarn!
själv så sitter jag nyduschad i sängen efter en powerwalk till boltjärn och tillbaka!
tog innervägen dit och svängde av vid linus och tog "stora vägen" hem igen!
det tog ungefär... en halvtimme. DUKTIG. trodde det skulle ta längre tid.
stannade inte en enda gång, vilket är bra av mej som får ont i fötterna hela tiden.
SULORNA HAR GJORT UNDERVERK!!!

anledningen till att jag inte bloggade nånting mer igår var för att nathalie kom hit.
stackarn hade fått utslag av medicinen hon äter, helt röd över hela kroppen :o
men nu är det iallafall lite bättre, skönt!

ska klä på mej, ta på magtränarN och gå ner till soffan och kika om det är nå bra på tv!
blir nog en lugn kväll ikväll, eftersom fredde skulle vara med henrik, mamma ska till bräcke på showen,
och då lär det bli soffläge om jag känner mej själv rätt.

GRATTIS TILL ISABELLE LÖGDAHL SOM FYLLER 17 ÅR IDAG OXÅ!!  <3

hörs lite senare, puss!

nu kommer bussen!

nåt jag tycker är underhållande är att titta på folk. särskilt kul är det när det är ett fjortisgäng som knäar i sina alldeles för höga klackskor. eller när det är några tjejer som klär sej i för stora killkläder och står och röker brevid nåt coolt killgäng. haha, ser så jävla töntigt och patetiskt ut...

söta barn, jag ångrade mej

jag ångrade mej.
den lilla ungen som rapade har förvandlats till VÄRLDENS SÖTASTE LILLA MÖRKHYADE UNGE!!
så galet söt, ler med sitt lilla leende, fnissar och lägger sin lilla hand i min. SÅÅÅ SÖT.
åååhh!! nu är han inte så blyg längre heller, utan tittar med små intresserade ögon när jag skriver det här.
hans bror däremot har inte riktigt vågat komma fram än. men GUD SÅ SÖTA DOM ÄR.
ska försöka ta kort på lillhanden hans, för det är verkligen hur gullig som helst.

navethäng. TUFFT

sitter på navet nu ja! CoOlTjeJ_94!
en bit bort står kvinnan med världens längsta hår tror ja.
lovar er att det går över rumpan. äckligt!!
tur att det fanns trådlöst här iallafall. orkade inte sitta på skolan.
ska med bussen som sagt som går fem i ett.
 
är supertrött, kanske för att jag har stoppat magen full med prinskorvar och potatismos.
är numera inte så sugen på varken pizza eller lasagne. vill mest bara sova.
hoppas det är en ny buss, men sköna säten som går att luta bakåt, lagom varmt och inga störiga stödebor..
jag gillar inte korv förresten, tycker att konsistensen är ungefär jättevidrig.

pratade med magnus oxå imorse (medieproduktionslärare) och jag fick G i en kurs som vi har läst nyss.
bra att ha med sej sen!

en unge drog nyss världens äckligaste rap oxå. fyfan. USCH.
och poliserna hämtade en alkis som hade druckit, jag citerar, "BARA EN ÖL!", enligt honom själv. 
poliserna trodde inte riktigt att alkisen talade sanning, så dom grep tag i hans arm och ledde ut honom.
kanske lika bra, innan han kissade på sej eller nåt sånt mysigt.
vilka trasiga människor det finns här i världen.

ska sluta skriva snart, för ingen kommer orka läsa det här endå. haha!
men ni kan ju förstå att det inte är sådär jätteroligt att hänga på navet..
önskar att det gick fler bussar/tåg så man slapp sitta som nån invalidunge
i hundra år och vänta hela tiden. konstiga tider går dom på oxå. JAJAJAJAJA.


slapp

ska snart äta mat på skolan, sen tar jag ettbussen hem.
är alltså hemma vid tre, halv fyra.. aja!
ska försöka träna sen oxå om blåsan inte gör så ont längre.
måste hålla i det här nu!! ska fan inte bli slapp igen. haha.
alltså inte slapp.. utan slapp, AJA NI FATTAR!!

ska ta och städa rummet oxå, samtidigt som jag fusktränar magen med vibratorgrejen.
får se hur det blir med städningen, jobbigt ju. HAHAAHA. vill äta lasagne eller pizza idag. VILL. gott.
den fungerar faktiskt om man kör en halvtimme om dagen typ. folk kan ju tro vad dom vill.
men jag VET att den fungerar. den gjorde det för två år sen så varför skulle den inte göra det nu?
skitsamma. ska träna jävlaranamma innan turkiet iallafall. vill trivas i bikini, inte skämmas.
hhehhe :pPpPPpp

hörs sen, MAT NU!


leker med lite effekter. HAHAHAHA övertrött.

jag varnar er. det här är bara kul i mina ögon så MOBBAS INTE! HAHAHA












möten hit och dit.

nu är jag på skolan, har engelska och tittar på south park. haha.
var nyss och pratade med pelle, som sa att jag skulle prata med ulrika, som sa att mamma måste vara med..
så på måndag efter mötet på hedbergska ska vi tillbaka hit för att skriva på massa papper.
halvjobbigt, men skönt att det äntligen blir av!
det dumma med att byta skola är att jag måste lämna in min dator.
får alltså inte köpa lös den eller så. JOBBIGT LÄGE EMELIE.
men som fredde sa:
det är väl mer värt att gå en linje du VILL gå, än att gå kvar två år till på en linje du inte vill gå,
för att få ha kvar datorn. ibland är han ganska klok, min man. hihi!
och hela världen är det ju inte att inte få ha kvar datorn, kan ju köpa en ny istället!

idag får man luras oxå. jobbigt, för jag går alltid på värdelösa aprilskämt..

godmorgon!

godmorgon! sitter just nu i bilen påväg till ånge för att ta bussen till stan, den går inte förbi hemma hos mej på mornarna tyvärr:/ har alltså två och en halv timmes bussresa att se fram emot nu... hörs när jag kommer till skolan :)

RSS 2.0