halv outfit


glass på g

har nyss kommit hem från träningen!
körde rygg och axlar idag, så jag lär vara död imrn ;)
men det är så jävla skönt!! ååh.
.
.
nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen dra till ånge igen för att äta glass med pappsen!
soligt och fint fortfarande, i love it!

nirre

godmorgon, fyfan vad det är varmt! såg nyss att termometern visade på 39+ på altan.
måste öppna upp där så man inte dör. haha!
-
ringde jobbet oxå och fick veta arbetstiderna för de tre kommande veckorna.
08.00 - 13.00. kan ju säga att jag blev glad. ashärligt ju att börja tidigt och ha hela dagen ledig sen!
nu måste jag skynda mej att äta och klä på mej för om en halvtimme kommer mamma hem.
och henne åker jag med till ånge för att köra ett pass på grottan med paula! yeeey!

imorgon

hej hej hallå.
ligger i sängen med fredde och har precis läst ut min bok som jag fick idag.
är ganska trött nu så det blir nog snart fika och sen sängen med nån film!
skönt med sällskap så man slipper sova själv.
.
.


imorgon blir det träning med paula igen, så jävla skönt att komma igång igen!
tror vi ska dra iväg vid ett, två tiden så det inte blir så jäkla sent.
man vill ju ta vara på dagen oxå när det är finväder!
men det blir nog inga problem att ta sej upp för min del iallafall,
jobbigare för fredde som inte är lika van att kliva upp tidigt stackarn ;)
.
nej men fika var det ja, vi hörs imorgon! godnatt :)

08.12?!?!

godmorgon mina vänner!
jag hade inte alls planerat att vakna såhär tidigt, jäklar.
det är typ bastu på mitt rum just nu och jag ser en blå himmel utanför fönstret,
så jag antar att det blir en sjukt varm dag!
nyvaken tjej :)
jag tänker börja dagen med att äta lite frukost, och sen ta en sväng till elljusspåret!
paula och jag ska träna imorgon istället, men nånting vill jag göra endå.


efter det lär jag ligga däckad i en solstol resten av dagen tills fredde kommer hit!
vi hörs senare readers!

bzzz bzzzz

nu går jag och lägger mej och kollar på Bee movie!
hoppas på att paula vill träna imorgon med!
fast först blir det solning eftersom vädret skulle bli så fint.
här är tre bilder från idag.

sepia

.

nu är jag äntligen klar med redigeringen av bilderna från balen.
hoppas bara att dom blir nöjda! vi ska lägga över allt på cdsivor imorgon.
.
sitter på verandan och väntar på att baby ska komma hit, för vi ska myysssaaaa!
läu bli en fika oxå, cheesecake som jag bakade i förrgår, mums!

balbilder

nu är jag hemma och håller på att fixa med alla bilder från niornas bal.
börjar bli dags att skicka ut cdskivorna snart så det gäller att ligga i nu.
fick över tretusen för att fota dom, love it! :)
-
gick ju och köpte glass förut och fyhelvetesjävlar vad varmt det var!
inte det smartaste att ha jeans kanke...
nu har jag bytt om till shorts iallafall :)

detta inlägg är tillägnat mamma och pappa. snäällalaaaaa (a)

 

 

jag ger mej aldrig, det vet ni ;)

 


skön vovvsing


glarre

helloo, nu är jag vaken & ska snart försöka få liv i fredde oxå!
vanligtvis sover vi bort heeela dagarna när jag är här. men inte idag.
för solen skiner och jag vill ha mjukglass eller nåt!
så om jag får upp latkorven blir det en liten promenad till ånges godisaffär Gluggen för att handla nåt glassigt.
-
kolla ba vad trött han är min man. det här går ju inte! vaknar han inte blir det kallvatten! HEHE HE
jag hoppas verkligen att vädret håller i sej så här fint som det är nu.
fast bara tills på måndag, för då börjar jag jobba. så innan dess MÅSTE det vara finväder :)
nej, nu ska jag klä på mej och fixa mej lite i fejjan så man ser ut som folk.
vi hörs senare, hiih:)





-
jag har iallafall DÖDENS träningsvärk i armarna och magen. satan i gatan liksom.
men det är skönt för då vet jag att det tog litteeee igår.
längtar tills nästa gång vi ska träna! hihih.
paula = min pt (personliga tränare)

på andra sidan häcken

filmen var helt okej.
okej läskig, okej spännande & okej bra helt enkelt.
helt klart sevärd iallafall!

nu ska jag slå igång "på andra sidan häcken" om inte fredde hinner sätta igång nån annan film innan ;)
lär inte hinna se så mycket på nån mer film endå, blev dödstrött nu. ska dricka lite vatten och sen sussa.
hihih, vi höres imorgon kära readers, puss på er!

Fragile

nu har jag laddat hem Fragile, som vi ska se.
hittade ingen bra trailer att visa er men youtube lite så hittar ni den säkert :)
har nyss kollar på Spirit, hästen från vildmarken!
grät en skvätt om jag ska vara ärlig, minnen sen man var liten kan man säga.
nä men vi hörs efter filmen om jag inte somnar medans vi kollar. hihi!
om jag gör det, så säger jag godnatt nu, GODNATT :)

kfb

jag älskar dej kim fredrik bergström.

ruskprick & knorrhane

Paul var rätt bra faktiskt, man borde se den om man har konstig humor och om man gillar aliens såklart!
nu har jag precis laddat ner Skrållan, ruskprick och knorrhane! ni vet, saltkråkan?
ska kika på den medans fredde spelar minecraft. sen ska vi installera det på min dator med!
minecraft alltså. verkar rätt kul !
såhär söt är jag just nu. hihi

film: paul

nu ska jag och fredde kolla på denna!
hoppas att den är bra.

veckans favorit

den här låten är så sjukt underbar. har verkligen fastnat för den!
vad tycker ni om den? :)

FÖRSTA

woop woop, andra bilden med nydatorn!
har precis landat hos fredde och kollar på när han ooovanligt nog spelar nå nördspel.
han vet nog knappt att jag är här..

nä nu ska jag tvinga iväg han från datorn ett tag.

glad

jag har fått en ny dator, YEEEY!

hej

är helt slut nu, paula körde hårt med mej på gymmet förut ;)
fick såklart skavsår på ena foten så ja fick ge upp springningen efter ett tag. jävla helvetes fötter.
nu ska jag duscha och sen kommer pappa och umgås lite med mej!

ska väl äta när mamma kommer hem och sen drar jag till min älskling och spenderar natten där!
fast det lär inte bli så mycket sovande eftersom han kommer tvinga mej att se alla sagan om ringen-filmer.
man är tydligen jättekonstig om man inte har sett dom (som inte jag har gjort alltså). haha.
blir nog inte så mycket bloggningn heller antar jag, haha. men jag SKA bli bättre bara jag får nydatorn!

puss på er som fortfarande läser min skitblogg :*


.

jag lever! tänkte bara säga det.

pullis

hej!

har precis sagt hejdå till paula som var här och fikade en sväng.
var väldigt lägne sen vi träffades så det var kul!
innan hon kom hit så var jag i ånge hos anna en stund för hon är alltid den som får noppa mina ögonbryn.
och nu var det dags kan man säga. haha! om jag ska göra det själv så ger jag upp på en gång,
för det gör så sjukt jävla ont, men om hon gör det på mej så äre bara till att sitta still och se glad ut ;)
nu ser jag ut som en människa igen iallafall!



igår bakade jag och mamma. jag gjorde cupcakes och kladdkakemuffins med choklad på,
och hon gjorde hemmagjord blåbärsglass. asgott allting!

har inte orkat tagit några bilder på det, men hälften av cupcaksen fick grön frosting,
och den andra halvan fick rosa!

nu håller jag på att försöka ladda ner en film och en låt men internetet sviker mej så vi får se hur det går..
pappa ringde förut och berättade att han hade hittat en bra dator som skulle passa mej,
så förhoppningsvis beställer han den så jag kan börja blogga normalt igen, good huh? ;)

nä nu vart jag sugen på muffins, haha. kanske skriver senare igen!
(som vanligt så går det inte att ladda upp bilder. SORRY)


<3

ändrade mej, stannar här inatt med. var och handlade lite gotta förut, och nu ska vi ta oss en dusch. byyyeee

mys

är hos baby och myser, skriver när jag är hemma runt åtta, nio-tiden! :)

sjusovare

det blev inte som jag tänkte igår, filmen laddade inte klart och jag kunde verkligen inte sova.
det slutade med att jag tog en långpromenad vid tretiden.
när jag kom in igen så läste jag ut en bok, kollade på en till film och sen äntligen somnade jag.
då var klockan typ fem.

fredde kom hit vid sextiden, så vi gosade lite och somnade rätt snabbt.
nu har vi precis ätit lite nudlar och duschat.
klockan var fem når vi klev upp, haha. nytt personbästa ;)

nej nu måste jag torka håret och få på mej nå kläder för sen ska vi till ånge! :)


tänkte bara säga godnatt till er readers, gullig som jag är.

hej readers :)
gick nyss upp från källaren, mamma somnade i soffan, ulf skulle gå och lägga sej,
och katterna sprang iväg nånstans, så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp!

ska strax kika på Pledge This, ni vet den där värdelösa filmen med Paris Hilton? ;)
aja, det får bli den först och sen hoppas jag på att Legally Blonde har laddat klart så jag kan se den efter.
men men det här sega internetet så är det bara en dröm...

imorgon kommer älskling hem från stan och jag längtar verkligen efter honom nu.
det var faktiskt rätt länge sen vi träffades?
iallafall så känns det så. buhu, hatar att vara kär.

nej men nu kallar filmen hörrni, jag hade endå inget vettigt att säga, så GODNATT på er! :)


aaa, TJA


blandade bilder efter att jag kom hem från turkiet som jag inte har visat!


den otroligt charmiga brännan.


HAHA, snyggulf (låssaspappa) när han testade mammas kjol. vackert..






mina nya älsklingar!!


jag och mamma i våra "vuxenpyjamasar", haha shieet....


jag var sjuk en sväng (nu med)


nathalie och tim tog studenten :)


var ute en kväll och träffade min fina vän jonas!


...och robin :D


smygpussades med älskling bakom linus rygg, hiihiihihih


träffade snygg-emelie från klassen! WOOHOHOOOO


<3<3<3


emelie blom fotade jonas och mej :) hihih


myggorna älskade mej. jag hatade dom..


var i brunflo och hälsade på pappa! <3


mikaela tog denna vackra bilden på mej och fredde:) haha


posarn


älskade älskade älskade onepiece!

nä nu får det vara nog med bilder för ett tag, tror ni är rätt less nu faktiskt ;)


shopping!

tjena tjena!

var i stan hela dagen, vaknade supertidigt efter att ha legat sömnlös hela natten så jag är astrött nu.
nathalie och mamma skulle till frisören så jag hänkade.
tänkte inte handla nåt men endå kom jag hem med tre trosor, ett par skor, en skjorta, läppstift (!) & harembyxor.
att det ska vara så lätt att spendera pengar som inte finns, haha. måste fixa ett jobb, typ.. NU.

orkar inte ta kort på det jag köpte men nångång lär ni ju få se allt endå!
jusste, köpte Dust it och värmeskydd till håret oxå, plus att mamma köpte torrshampo som jag
"tvättade" håret med nyss, verkligen att rekomendera om man inte orkar duscha ;)

nej nu ska jag hoppa i min onepiece och mysa resten av kvällen om det inte blir ändrade planer.
älskling är och röjer i sundsvall med martin som är hemma en sväng nu, så jag får roa mej själv :)


turkiet!!


dag ett eller två i turkiet. skönt att man lätt blir brun (fast jag brände mej den här gången)




haha gulligt


MAGNUM DOUBLE!!! min absoluta favoritglass!! fattar inte varför dom inte säljer den i sverige längre.. :(


åkte bak i bagaget på en taxi och kände mej som en hund. hehehehee






jag och bella i hissen påväg ner från vårat rum :)


flagnade lite på näsan och kinderna. BUHU


åkte iväg på vattenland, fast jag solade mer än vad jag åkte vattenruschkanorna.
här ser man vilken fin bränna jag fick av navelpiercingen. haha, smart att ha ett hänge utomlands..?


brunbenaaaa


brändiii


tror bestämt att jag gillar mina ben? haha, har typ 50 bilder på mina ben..


engla och elvira röjde i spelhallen på hotellet, sötungar!




jag och bella fulade oss innan vi drog på äventyr.


flagni flagni haha


en av mååååånga såna här vackra bilder. tror inte att jag tänker visa nå fler än en.. haha!


dag fyra eller fem


fläckig





där var några bilder som jag orkade visa idag. haha.
tänkte berätta lite om veckan lite kort bara.


måndag: kom fram, fick fel hotellrum, utforskade hotellet och handlade en navelpiercing i en affär som var på hotellet, prutade för lite och den var typ konstig. haha.

tisdag: drog på hamam (turkiskt spa) och skrubbade bort all gammal hud! fick massage, och hon som masserade gav mej stenmassage eller nåt för hon tyckte att jag hade dålig rygg, GRATIS! nice. på kvällskvisten drog vi på disco nere i källarn på hotellet, men det sög så vi satte oss vid baren och fick VÄRLDENS vidrigaste drink som vi inte visste vad den hette. så när vi hade tvingat i oss den så kommer kyparn fram och säger "pina colada?" och vi ba: JAA! för vi trodde att det skulle va nån god drink. och så ser vi att han kommer ut med en likadan som den första och vi kollar på varandra och tar drinken, går lite diskret iväg en bit och "spiller" ut den i buskarna vid barnpoolen. ALDRIG att jag beställer en sån igen, smakar sololja. mådde seriöst dåligt av min cocoshudkräm efter det där.. fyfan. haha!

när vi sen skulle gå hem så tar vi fel hiss och vi går vilse! haha, då kom det en nattvakt typ och hjälpte oss hem igen (a) han var så skelögd man bara kan bli så hans smeknamn fick bli skelis resten av veckan! hihihi.
sen gick vi ut på balkongen och skrattade av oss lite, och då kommer grannen till oss ut på balkongen brevid och skriker nåt på tyska så vi blir livrädda och skriker rakt ut! hahahaha. vi hade lite svårt att somna den kvällen!

onsdag: solade på dagen och drog till side för att shoppa på kvällen men vi hittade ingenting roligt där så vi drog hem ganska snabbt igen. räddade dock en gullig sköldpadda från en busig valp som hade bitit ihjäl den annars, blev kallad barbie och vart yr i huvet på kvällen, jobbigt värre..

torsdag: min iphone la av, stendog, på morgonen så jag fick panik. den var verkligen stendöd.
vi gick ner till stranden och fotade litegrann men det blev mörkt så snabbt att vi gick hem igen rätt fort.

fredag: solade som faaan, och sen tog vi en taxi till centrum och jag köpte lite grejer. när vi kom tillbaka på hotellet träffade vi på skelis igen, naaw. HAHA. såg en asstor trollslända oxå, creepy.

lördag: klev upp rätt tidigt och åkte till alanya på nåt vattenland. brände mej asmycket.
var på disco på kvällen och blev rädda för en tant med waaay to much ögonskugga, så hennes namn fick bli ögonskuggis resten av veckan. när vi kom upp på rummet igen så satt det en lapp på våran dörr där grannarna hade skrivit nånting på tyska om att vi lät för mycket eller nåt. bella skrev tillbaka att vi inte fattade.

söndag: solade (såklart) men låg i skuggan för det mesta för jag inte skulle bränna mej mer. åkte till centrum igen och handlade mera grejer, och sen tog jag och bella taxi hem. jag fick knappt igen väskan när jag testpackade! vi fick tillbaka lappen från tyskarna där dom hade skrivit på engelska vad dom menade, haha.

måndag: pressade vid poolen, åt frukost och sen gick bussen från hotellet 11.30.



nu måste jag sova, lägger ut fler bilder imorgon! dock inte från turkiet, menmen. PUSS


I'M BAAACK

heeeeej!
förlåt för dålig VÄRDELÖS uppdatering.
jag har varit sjuk, jättesuperduperförkyld, och så har jag inte haft tillgång till dator.
och det blir tråkigt att bara blogga från iphonen eftersom jag inte kan lägga upp bilder då.
jag hatar personligen att läsa bloggar utan bilder så jag tänker inte göra min blogg så tråkig heller ;)

nu sitter jag i sängen, har precis borstat tänderna.
idag har jag möblerat om på rummet (som vanligt) och slängt massa skräp.
brände nyss en ny skiva som vi kan ha i bilen, för den mamma har nu är asgammal.
imorgon ska vi åka till sundsvall för att mammsen ska till frissan.
jag tänker kolla om jag hittar nå roligt att köpa på rean. (om det är rea fortfarande?).
aja, läju komma hem med nåt onödigt linne eller nåt om jag känner mej själv rätt..

håller på att ladda över massa massa massa bilder från iphonen till datorn nu.
så om ungefär hundra år kommer det upp lite blandade bilder här! ;)


mobilblogg från älsklings säng

förlåt för sämst uppdaterimg men jag har inte orkat blogga! var ut igår med baby och massa mysigt folk så jag blev ännu hesare än innan, nu går det knappt att höra vad jag säger. fick även fem miljoner äckligt hemska myggbett som kliar så mycket att jag vill dö. men jag ska inte klaga för det var sjukt härligt väder igår, frös inte ens lite när klockan närmade sej tre på natten, och då hade jag enbart shortsdress och öppna kilklackar!?! notera att jag alltid fryser annars! nu ligger jag alltså hos fredde och har feber, hosta & när jag försöker prata så kommer det ut en liten viskning om jag har tur, vilket betyder att fredde säger "va?" och jag måste genomlida det smärtsamma försöket till att prata en eller två gånger till. JA, det är synd om mej.. nu ska jag äta godis och chips som jag köpte förut så hejdåååå!

sick & tired

hann inte lägga upp nå mer bilder igår för jag var tvungen att rusa till bussen! ligger iallafall hos baby och myser nu, önskar att jag kunde sova men har blivit så sjukt förkyld av airconditionen på planet såatteee.. är ledig idag iallafall, och ikväll drar jag och mammsen till erikslund och fotar alla glada nior då dom har avslutningsbal:)

lite bilder

nu är jag på skolan och ska snart visa er några bilder från turkiet!
har inte tagit så många med min kamera så jag laddar upp fler när jag har fått resten från bella!
här är några som jag har tagit med iphonen.


på arlanda då vi åt frukost innan vi satte oss på planet!


dag tre tror jag, brände mej en aning.



började flagna på näsan och på kinderna dag fyra.



flagnade lite på axlarna sista dagen.



en kväll då vi skulle på disco.



BROWNIE



hade solat med piercingen liggandes på magen, så jag blev helt vit där. VACKERT.


antalyas flygplats maby?

jag vet inte riktigt när vi flyger hem men vi kanske sitter på planet några tusen meter upp i luften nu.
tänkte mobilblogga från arlanda när vi landar så ni kära readers vet att jag lever!
faaast, det beror på om jag har lyssnat upp allt batteri på planet eller inte.
åker iallafall hem i min onepiece, så skönt när man blir frusen av ACn.

hur känns det att jag kommer vara MYCKET brunare än er?

 

hörs om några timmar, om jag nu sitter på planet eller inte;)


arlanda

HEEEJ SVERIGE! kan ju ärligt säga att jg hade kunnat vara kvar en vecka till utan problem, men det verkar ju vara rätt varmt här med så! :) nu är vi iallafall på arlanda och väntar på våra väskor som aldrig kommer, sen blir det raka vägen hem till lilla ånge med ett stopp för lite mat antar jag. vi hörs senare!

:)

nu börjar jag nog sakna fredde mer och mer skulle jag tro.
jag och bella har förmodligen shoppat loss massa fakeconverse, fake LV väskor, nike & adidaströjor
och kanske ett eller annat d&g linne. jag vet att jag har druckit massa äppelté och stört mej på strandraggare!

 


nu har jag nog blivit några nyanser brunare!



tjeeena blekråttor!
antar att jag just nu ligger antingen vid havet eller vid poolen och steker med bella!
tror oxå att vi har det jävligt roligt, men det är nog ganska självklart!
vi har ätit så jävla mycket glass, strips och club sandwiches så vi har gått upp fyra kilo minst!
hoppas att ni har bra väder i sverige (eller?) see yah soon ;)

blandade bilder från tiden som brunett. 2007 - 2011




schööön låt

hoppas ni har det bra i sverige ;)


RSS 2.0