.

Sa jag att det är plusgrader & sol oxå....?


Glad

Började dagen med att ha engelska där vi tittade på film & pluggade inför provet på torsdag, kommer nog gå bra. Efter det hade vi svenska där vi fick tillbaka proven från förra veckan(?) & jag var säker på att jag skulle få göra omprov, så jag skrek rakt ut när jag såg att jag fick G! Gick till gina tricot och belönade mej själv med en asfin tröja & ett silvernagellack. Visar er senare! Skulle ha köpt en tröja jag sett för ett tag sen egentligen, men såg en myyycket finare (& billigare) som jag köpte istället.

Jag och tina gick på donken och mötte anja, agnes & nike oxå. Så gick nike & tina så jag, anja & agnes (haha många namn) gick på carlings & dregglade lite. Sen drog vi på hm där jag köpte en mascara & läppbalsam. Fick 50kr på ett presentkort oxå för jag hade tillräckligt många poäng på clubkortet, yeey! Detta har hittills vart en bra dag! & nu är jag påväg hem där vi ska lägga nytt golv på mitt rum! Skriver mer sen, pöss


allting är bättre än det här.

hej på er stackare som fortfarande är inne här och hoppas på att jag har bloggat. ska skärpa mej nu och tvinga nån att fixa en ny design så det känns kul att skriva igen för just nu orkar jag inte och jag vill inte heller för jag har ingen inspiration.
iallafall så har jag köpt gymkort, färgat håret rött och massa annat sen jag skrev sist, och jag ska försöka ta tag i detta igen så ni inte blir allt för uttråkade. jag har möblerar om på mitt rum igen oxå, haha fattar inte. tror att jag ska vara nöjd men sen vill jag ändra allt igen. nu känns det bra iallafall! får se hur länge det kommer se ut såhär innan jag vill ändra igen, haha. ska gå och äta nånting nu, men jag ska försöka blogga litegrann varje dag nu iallafall, vill ju ha detta som en dagbok att kolla tillbaka på om några år osv. så jag ska bli bättre igen! puss.
.

Redhead

Ska nog göra en ny blogg. Är less på denna & orkar inte skriva nånting längre. Förlåt älskade läsare, jag är snart tillbaka! Har färgat håret rött idag oxå och jag är nöjd!


I'm alive

har noll blogginspo för tillfället som ni kanske har märkt....? Godnatt


två bilder!




två bilder från redovisningen "snövit utan äpplet" som jag redovisade för ungefär en halvtimme sen. visar fler sen men nu börjar lektionen! :)

horblogg.se

Hej friendz, tog & färgade håret lite brunt sådär på morgonkvisten idag då. Vad tycks? Själv är jag svinnöjd. Trivs så bra i brunt hår. Nu ska jag sova för imorgon har jag en miljon saker att göra. Natti


the new me


RSS 2.0