mobilblogg från älsklings säng

förlåt för sämst uppdaterimg men jag har inte orkat blogga! var ut igår med baby och massa mysigt folk så jag blev ännu hesare än innan, nu går det knappt att höra vad jag säger. fick även fem miljoner äckligt hemska myggbett som kliar så mycket att jag vill dö. men jag ska inte klaga för det var sjukt härligt väder igår, frös inte ens lite när klockan närmade sej tre på natten, och då hade jag enbart shortsdress och öppna kilklackar!?! notera att jag alltid fryser annars! nu ligger jag alltså hos fredde och har feber, hosta & när jag försöker prata så kommer det ut en liten viskning om jag har tur, vilket betyder att fredde säger "va?" och jag måste genomlida det smärtsamma försöket till att prata en eller två gånger till. JA, det är synd om mej.. nu ska jag äta godis och chips som jag köpte förut så hejdåååå!

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Kul att du ställde frågor!

Nu har jag svarat på alla frågor. :)

Hoppas du blev nöjd med svaret.

Kram!

//Kevin och Denise.

2011-06-15 @ 20:22:05
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Malin

Men nu saknar jag dina inlägg här, kom igen!

;) <3

2011-06-17 @ 08:02:41
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0