bäst rubrik.

idag skulle vi kliva upp sju, för att hinna kolla busstider, duscha osv.
jag vaknade av att tanya säger att klockan är halv åtta, och så ösregnar det ute.
vi klev upp, tanya duschade, och sen fikade vi, fixade oss och drog till bussen.
som tur var tog vi inte fel buss, så vi kom till skolan, dock lite sent.

vi fick våra cheman idag, ser ganska bra ut faktiskt. har två lektioner om dagen.
den här veckan börjar vi halv 9, och slutar halv 4 (fast oftast får vi gå tidigare).
på torsdag slutar vi halv 12. nästa vecka får vi ett nyss chema tror jag,
för det var nåt som var fel på det vi fick nu :)

just nu sitter både jag och tanya i soffan, kollar på tv och har våra datorer i knät.
det ser nog ganska nördigt ut, men vi vet inte vad vi ska göra tills vi måste äta.
haha, håller på att tina kyckling nu, för jag ska göra quesadillas sen, med ostdipp & grejer (y)
orkar inte skriva nu, så jag slänger in nåt ikväll antagligen :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

schema :D

2010-08-30 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0