död, nästan

guuud vilken seg dag det har varit idag, tog bussen imorse så jag var i stan kvart över 8 istället för 7, så jävla skönt. mycket mysigare att åka buss med ;) he he.
fick dela in oss i grupper och så var det nå cpfrågor som man skulle svara tvärtemot än sanningen på. typ "kan hästar flyga?" svaret är ju självklart nej, men då skulle vi svara ja. osv. astöntigt, förstår inte varför vi gjorde det :p
sen fick vi låna en kamera och gå ut och fota, så jag frida och amanda knäppte massa konstiga, fula och galna bilder som vi antagligen ska göra nåt med när vi får våra skoldatorer.
efter lunchen så fick vi skriva ett brev om oss själva och lämna in till ulrika typ, och efter det fick vi sluta.

jag, frida och amanda gick och köpte block och pennor till mej, och sen ringde en tjej från sundsvalls tidning och frågade om jag kunde komma och prata med henne om ett jobb som mamma sökte åt mej, så det gjorde jag. tanya och heidi följde med dit, och det kändes rätt bra endå.

ska kolla på lägenheten på söndag & kaaaanske kan flytta in då om vi har tur eller nåt. aja, nu är jag cptrött, så jag ska lägga mej och läsa lite och sen sova. hörs imrn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0