ett två tre

igår:
vi fick filma på skolan & sen klippa ihop det. kollade på en film bara för vi andra blev inte klara :)

idag:
var till sidsjö och gjorde lekar typ. treorna tävlade om vilka som ska få gå ut på trappen först på studenten, och vi gjorde det mer för att lära känna varandra. det var inte hela klassen som var där dock.. menmen :) det var kul endå, vi fick ta upp äpplen med tänderna ur vatten, och sen ta upp en sockerbit i mjöl, snurra runt på en pinne och sen springa och släppa sockerbiten i en hink typ. alla såg jätteroliga ut :p sen gjorde vi massa andra med, typ när man ska "suga in" ett spelkort och sen ge det till en som står brevid osv.
på en station skulle vi hämta vatten från sjön och hälla i en behållare typ, och så kunde man få extrapoäng om man hoppade i vattnet från bryggan, så alla tjejer gjorde det (8p för en tjej, 5p för en kille) och gustav :)
sen fick vi gå med blöta kläder hela dagen (y) he he he.. men det var kul som sagt.

lovade ju att jag skulle lägga upp bild på hur mitt rum ser ut nu när jag håller på att packa, så här är några :)





ja som sagt är det ganska stökigt.. och det där är endå bara kläderna.. haha :)


lägger upp några från skolan också bara för att jag inte har nåt bättre för mej.












tanya och neoh igår!











åh, jag vill hitta på nånting nu min sista helg som ångebo, men alla är så otroligt tråkiga här så det lär ju sluta med att man sitter och degar i soffan eller nåt... ÅÅÅÅH. hörs sen, nu ska jag dö en stund, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0