flyttar idag :D

shit vilken kväll det blev igår, hade askul med paula, linnea och alla andra som var hos linnea :)
sen drog vi ut och kollade läget lite, och så träffade vi massa roligt folk som vi pratade med. 
jag följde med alex hem till edlundarna och hämtade hans tröja, sen gick vi tillbaka till konsum. ringde paula men hon hade annat för sej så jag fick fetdissen :(
var på hillen och så och sen drog jag och nicklas hem till han. och sen hämtade mamma mej.



de bilderna var från i förrgår ;)




turturduvorna paula och martin ;)






nu hade jag bara bilder som man inte ska visa för allmänheten.. haha närå.

ligger fortfarande i sängen ja, men nu ska jag kliva upp och ta på mej kläder, trycka ner allt jag ska ha med mej till lägenheten och städa lite på rummet. just ja, träffade jenny igår, och vi är nästan grannar :D så det blir ju kul ;)

men som sagt, jag måste göra klart allt nu :) så jag skriver när vi har fått upp sängarna i lägenheten osv. ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0