första skoldagen

nu har jag klarat av första skoldagen utan att gå vilse ;)
tog 6 tåget från ånge, satt med simon, jesper, pontus, amor, andré och lisa. dom hoppade av på västra, så jag fick vandra själv från centralen. när jag kom fram var klockan knappt kvart över 7, så jag satte mej på en parkbänk och stannade där i två timmar typ. sen gick jag till skolan, där en lärare eller nåt stog och sa att jag skulle till 4:de våningen. så jag gick upp för ungefär 6879 trappsteg.. ;)
där satt några som skulle gå i samma klass som mej, så jag joinade dom.
efter ett tag kom det nån och visade vårat klassrum.
satte mej brevid en tjej som såg snäll ut, och pratade lite med henne.
efter ett tag kom det fler folk & så fick vi gå igenom massa papper, ställa frågor till den som satt brevid & sen berätta fem saker om den personen för de andra som var vid samma bord, det gick rätt bra :)
sen pratade vi massa, och sen blev det lunch, men det var en sån jävla lång kö så jag och ullis drog på donken och åt där istället.

gick en sväng med tanya på stan & sen kom michaela & julia dit, så då drog tanya och var med heidi :)
vi kikade lite i affärer, och sen gick vi och köpte glass på donken, och där träffade jag ingen mindre än cindy! hade inte sett henne på typ två år eller nåt så det var kul.
tog tvåtåget till ånge, och så hämtade mormor och morfar mej på stationen och så fick jag skjuts hem.
jag har slängt i tvätt, så nu väntar jag på att jag ska kunna hänga upp det. och när jag har gjort det kommer jag nog somna. haha!

skriver mer ikväll snyggingar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0