gymnasium = ny klass.

jag kom på förut att jag inte har nån aning om vilka som ska gå i samma klass som mej nu när skolan börjar,
så jag kollade upp det, och här är min nya klass!
kommer sakna alla från 9A jättemycket, men man får se det här som början på nåt nytt!
kommer bli superkul, det är jag säker på! :D

IT-Mediaprogrammet

Andersson, Anna,Alnö,

Andersson, Söderberg Erica,Kälarne,

Balla, Mikel,Sörberge,

Brodin, Celicia,Bollnäs,

Epäilys, Mirja,Hammarstrand,

Eriksson, Victoria,Arbrå,

Ernkvist, Rebecca,Lit,

Forsgren, Jennifer,Timrå,

Henriksson, Emilia,Söråker,

Högberg, Emelie,Ånge,

Jansson, Johanna,Timrå,

Johansson, Ulrika,Ånge,

Malmström, Jessica,Bergsjö,

Persson, Albin,Bergeforsen,

Vestman, Frida,Bollnäs,

Viberg, Therese,Långsele,

Westlund, Jesper,Söråker




har tittat på de flesta på facebook, och det ser ju ut som trevliga människor hela högen :)
ska nog kunna komma överens med alla! tur hade jag med, att ullis ska gå om. då är det ju iallafall nån från ånge som jag "känner" så att säga. nu längtar jag sjukt mycket, jobbigt bara att jag knappt vet vart skolan ligger. och jag har ingen aning om vart aulan är, men det löser sej nog när man är där :)

ska gå och skära upp den EFTERLÄNGTADE cheesecaken nu, och ta på mej myskläder. hoppas det är nån bra film på tv eller nåt. hörs innan jag ska sova babes!


m<3


Kommentarer
Postat av: Sofie Eriksson

Haha, Rebecca Ernkvist är ju Emil Johanssons tjej ;)

2010-08-05 @ 00:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0