hej hej hallå

jag lever!
orkar inte lägga in mer bilder från stockholm & skriva om det, men det var askul på båten osv iallafall :)
(lägger in bilder från det när jag känner för det)


längtar nästan litegrann tills skolan börjar, mest för att få träffa den nya klassen & så, och dels för att det blir en dag mindre hela tiden tills vi får tillgång till lägenheten! kommer bli sååå himla bra & kul att bo själv
(eller ja, med tanya) :D
på måndag måste jag kliva upp 5, för att ta tåget/bussen som går vid 6 till stan.
och sen efter två veckor får vi flytta in! läääääängtaaaaar!!

nu ska jag bara njuta av att vara ledig, och sen kanske ta en springtur, om jag orkar dvs.. ;D

här är en bild på mej oxå, bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0