huvudstaden snart!

jag har packat klart allt nu (trorja) och nu äre bara till att vänta på att vi ska åka :)
vet inte om jag ska ta med datorn, för vi kommer ner ikväll/inatt, eller imrn (om vi åker senare) och då är det typ bara att lämna sakerna nånstans (vet inte vart vi ska sova än) och sen hämta adam & dra på grönan. :)

såhär kommer det bli (troligtvis)

idag: bilresan ner
imrn: hämta adam nånstans och sen dra på grönan!
fredag: gå på stan & sen på kvällen åka på nån kryssning till åbo ;)
lördag: vara på båten & sen ta bilen hem på kvällen :)

har packat alldeles för mycket, kommer inte hinna använda hälften av kläderna ens, men det är så det ska vara!
tänker ta med mej alla pengar jag äger och har, och hoppas att mamma kan låna ut det som fattas för att kunna köpa en sony ericsson xperia x10 mini pro. skulle vara så underbart att slippa min gamla tegelsten!

ska gå och hämta en gurka från växthuset nu & sen bara mysa med humlan (min katt) tills vi ska åka :)
kommer nog ha väldigt tråkigt i bilen ner, så smsa gärna! 0730391209.



snodde bilden från malinedlund.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0