lesss.

hejsan! tog en lång hetdusch förut, så jag började
leva igen. halsen gör lika ont nu som för några timmar
sen, men jag klagar inte.. hoppas att det går över bara.
det är inte okej att hosta sej igenom dagarna. :s 

jag bakade kladdkaka för ett tag sen, tummen upp för det!
men tummen ner för att kliva upp 7 imrn för att ta
tåget som går 07.41 till ånge. och när jag kommer
fram är det bara att packa upp väskan och packa om
igen, för sen bär det av mot huvudstaden. kommer
nog bli kul, även fast jag mest är less just nu.
grönan på fredag och så hinner vi nog med lite
shopping med! åker hem på lördag hoppas jag.

jag måste köpa en ny handsfree till min Lg Arena.
(använder min gamla mobil just nu, för jag är galet less på att ha touch)
funderar på att köpa en xperia x10 mini PRO.
någon som har en sån som vet om dom är bra?:)
skriv gärna ett mejl eller en kommentar isåfall så jag vet ;)

nu ska jag gå och ta ett äpple och sen sätta mej i soffan och bara dö ett tag.
det ver meningen att jag skulle träffa johnnie ikväll, men nu svarar han inte så
det blir ju lite svårt med tanke på att jag inte vet om det går nån buss till ångsta.
aja, det får väl bli en annan gång eller senare utifall att han svarar :)
skriver innan jag somnar babes, puss.




bilden är tagen vid vojen för två år sen. saknar den tiden. grillade med massa bra folk den dagen minns jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0