nörden!

har varit vaken ganska länge nu. upptäckte att jag är ensam hemma med, haha! väntar på att paula ska komma hit nu, sen ska vi leka och prata massa som bara vi kan:)

jag måste vara galen, jag saknar svenskalektionerna på skolan. jag skriver en novell nu, en riktig liksom, med styckeindelning och "mig, dig, sig" osv. jag skriver alltid "mej, dej sej" annars. måste vara galen som sagt. hur kan man sakna skolan? haha. blir lite tråkigt när man inte kommer ha samma lärare och så men det kommer nog bli kul endå :) första året på gymnasiet, tio mil hemifrån. kommer visserligen att bo kvar hemma & pendla, men endå :) längtar faktiskt, efter alla nya människor (känner ingen i den klassen jag ska gå i.) så det kommer bli jättekul.

pallar inte skriva nu, ska kliva upp och fika & klä på mej osv innan paula kommer :)
hörs sen, lämnar er med en bra låt ;) puss

Timbaland – If We Ever Meet Again (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du gå för gymnasium? :)

2010-08-02 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0