onödigt inlägg, he He HE

sen jag skrev sist har jag hunnit med att hänga upp tvätten, slängt in mer tvätt men glömt att sätta igång tvättmaskinen, diska, städa i köket, plocka undan på rummet, matat fiskarna, torkat upp spya från golvet, målat naglarna, dukat bordet, ätit kinamat, kollat på fångarna på fortet, duschat, valt kläder tills imorgon, lyssnat på musik, torkat håret, läst bloggar, kollat på chemat & smörjt in mej! så det så.

nu tycker jag att jag är värd lite sömn, ska ju kliva upp fem imorgon med...
men då tänker jag ta bussen som tar två timmar så jag bara har en halvtimme
att fördriva i stan innan vi börjar :)
så, vi hörs imorgon pluttunuttisar ;)
hehehehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0