sjuk tjej?

usch vad trött jag är idag, kan bero på att vi somnade vid sjutiden imorse. och jag har hostat i stort sett hela natten/morgonen, så min hals gör asont just nu, buhuu :(

min dator fick nåt wierd virus igår, och jag är väldigt glad över att robin var hemma så han kunde fixa det åt mej (TAAACK IGEN) för om jag hade varit hos mamma då, hade jag bara stängt av datorn och inte vågat starta den igen. det var tydligen nåt virus som "sa" att det var ett virusprogram eller nåt. aja, det kom upp massa rutor och grejer hela tiden som inte gick att klicka bort. tur att det är borta iallafall :)

just nu sitter jag i soffan med halvblött hår eftersom det vägrar torka sen jag duschade, och lyssnar på kenneths/robins värdelösa skitmusik samtidigt som jag försöker titta på tv. jag märkte ganska fort att det inte gick speciellt bra så jag gav upp med det :p

känns som att jag ska få feber och så snart, för hela kroppen värker och jag har ont i halsen & huvet. + att det gör ont att röra huvet åt sidorna. :s men jag tänker skita i om jag blir sjuk utifall att vi ska åka till stockholm faktiskt, för jag har velat åka dit hela sommaren, (egentligen vill jag till göteborg, men skitsamma). hoppas att adam kan följa med isåfall, för det skulle bli roligare att vara på grönan då :)

nu ska jag gå och stänga dörren till kenneths rum och lägga mej och kika på tv eller nåt. lovar att skriva sen. puss

Kommentarer
Postat av: JANNY

jobbigt med virus på datorn :-( Titta gärna in hos mig!♥

2010-08-10 @ 19:32:59
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0