skor & besök

Louisa  ([email protected]) om äppleee:
Betyder äpplet att det är en mac din skola försett dig med?

svar: ja jag har för mej att det var en mac faktiskt:)
men det tänkte jag inte på när jag la upp bilden ;)




jag köpte två par skor idag, och jag tänkte ladda upp bilder på hur de såg ut,
men det funkade inte, så jag får väl ta nån bild när jag har dom på mej nån dag istället:)
det var iallafall ett par kängor och ett par kilklackar ;)

kokade te förut, och brände mej såklart på tungan.. så nu gör det ont :( buhu.
mamma och ulf kommer hit om en halvtimme kanske, och lämnar lite saker till mej och tanya.
tillexempel en fåtölj som ska stå inne i sovrummet & tanyas brudkista, min digitalkamera, en lampa osv ;) det blir nog bra förutom att dom kommer klaga på hur stökigt det är här.. haha :D

nu ska jag gå och blåsa håret som inte har torkat än, och sen bara slöa i soffan tills nån av oss måste gå ner och låsa upp dörren till porten så päronen kan ta upp grejerna ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0