bilder, osv




NATTHUMOR. jag och paula skrattade ihjäl oss när vi såg den igårkväll :)





vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är nervös för att börja skolan imrn :)
måste kliva upp 5 på morgonen och ta tåget som går 10 över 6. kommer vara halvdöd, men det får gå :)
sov hos paula igår iallafall, vi vräkte i oss chips, godis och drack dricka som aldrig förr.

just nu sitter jag i köket med datorn & väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga ut den :)
var ute och powerwalkade förut, gick till boltjärn & tog grusvägen tillbaka, så det blev en bit.. ;)
kallduschade jävlar anamma när jag kom in igen, och nu börjar jag få tillbaka normal färg i ansiktet igen;)

just ja, jag vet inte om jag har berättat det än men då får ni läsa det igen! jag och tanya (min låssassyster) har fått lägenhet i nacksta, som vi får flytta in i första september! :D glada tjejer. men nu är det bara nå papper som ska skrivas på så det är säkert att allting går bra, fullt möblerad och nyrenoverad! längtar så jag kan dö faktiskt. ska bli så himla skönt :)
lekte med trillingar igår eller om det var i förrgår? hm, var jättetrött efter det iallafall, men det var kul att träffa dom igen :)
nu har jag inget mer att skriva för tillfället så jag lägger upp lite bilder bara :)

PUSSSS


















sådär, nu ska jag äta paj, kaaanske skriver ikväll eller nåt. annars imrn när jag kommer hem från skolan!:)
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0