svar

Sofiiie om några bilder på...:
Drag åt skogen vad snygg jävla lägenhet!!!!.. blir ju liiite avis.. ;(

Anonym om några bilder på...:
hihi.. redan hunnit med ansiktsmask?!
Och kollat ljudnivån i trappen hahaha!
Ni kommer ha skoj ni!
Kramar!

Anonym om några bilder på...:
blir fint dedär! :)



svar: tack så mycket! eller vad man ska säga :)
både jag och tanya är supernöjda, och det är jätteskönt att bo själva :)


nästa vecka har magda bokat den vita studion på hedbergska, så då ska vi dit och fota:)
kommer upp massa bilder då kan jag lova när vi har redigerat klart osv ;)
här är magda;



jag vet inte vad jag ska skriva nu, så jag lägger upp några bilder från ånge, fränsta osv.


















sådär. nu ska jag lägga mej och läsa tror jag :) imorgon blir det att kliva upp tidigt, duscha och ta en tidigare buss till skolan :) jag kommer blogga mycket mera nu, för det är superbra internet här, och det var det verkligen inte i hallsta.. så det får ni stå ut med :D godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0