tredje dagen på skolan och lägenhet!!!

idag var det tredje dagen på skolan och jag känner att det kommer bli bättre och bättre ju mer man pratar med alla :) idag hade vi matte i tre timmar på morgonen, och sen lunch. efter det hade vi film så vi fick låna en filmkamera och så skulle vi hitta på nånting att filma på. sen ska vi klippa ihop det så det blir bra:) jag, amanda, marita, emilia, mikel och albin fick vara i en grupp & vi kom verkligen inte på nånting att filma :o så det slutade med att vi gjorde en asful film då vi sa efter varandra massa saker, som följa john ungefär. alla ska härma varandra :)
det känns bra iallafall att man har lärt sej vart man ska osv ;)
imorgon har vi mentorstid på morgonen och sen har vi film efter lunch igen, så jag ser fram emot morgondagen ;)
ja minus att man ska kliva upp fem då.. men jag överlever, det är trots allt bara två dagar kvar nu att pendla!
FÖR PÅ SÖNDAG FLYTTAR VI IN I LÄGENHETEN!!!!  det ska bli så otroligt underbart!!

nu har jag precis tagit ut kladdkakan som jag och tanya bakade ur ugnen, så jag ska passa på att duscha medans den blir lite svalare, och sen går jag nog och lägger mej. det är helt sjukt att jag nästan längtar till att kliva upp på morgonen nu bara för att jag vet att det snart är helg (y) bom bang bang, hehehe. 
nä nu ska jag duscha, kanske lägger in en bild eller två senare så det inte blir så tråkigt att bara se massa text hela tiden :) PUSS  

Kommentarer
Postat av: mikaela e :)

(y) häligt :)

2010-08-25 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0