helgäventyr!

woho, känner att det var länge sen jag skrev nu. men har inte orkat eller ens tänkt på det:o
är rätt trött sen igår, men kul vare:) hade inte träffat emma på jättelänge, så det var hur kul som helst :D
kom dit nångång vid 4 tror jag, och då tvingade samuel mej att åka bak på hans jävla cross för att jag skulle fota han när han körde, så det var bara att ta på sej hjälmen och hålla i sej! haha, skrek som aldrig förr.
här är två bilder, har inte orkat redigera dom andra än! :)





när vi kom tillbaka så var emma och marcus på macken, så jag satt och snacka med jens i köket:)
faktiskt riktigt trevligt! när dom kom tillbaka gjorde vi sallad & sen grillade vi :) (killarna alltså, jag och emma tittade på) . det vart asgott iallafall! sen kikade vi på tv & lyssnade på musik. orkar inte skriva, bilderna får berätta ;D














och efter den bilden togs det inga fler :s glömde väl bort kameran eller nåt ;D samuel och emma drog hem sen, kommer inte ihåg vilken tid det var, så vi började plocka undan och så. sen gick vi upp och la oss :)
 
vaknade imorse & fick träffa erik, cecilia & favorit bebisceline! (som älskar mej!) haha, lekte lite med henne & sen kom mamma och hämtade mej :) söt hon var då celine, ville inte att jag skulle åka så hon började gråta
:( men vi får ses nå mer :D

sista bilden för idag. nu ska jag ta fram min ben & jerrys & mysa lite innan jag blir trött:) lägger upp bilderna sen vi firade nathalie imorgon, orkar inte ladda över dom från kameran än :) PUSS



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0