fem saker ni kanske inte visste om mej!

1. jag hatar att föna håret, jag är livrädd för ljudet av fönen.
det känns som att nån står bakom mej och så vidare.
när jag ska föna håret så får jag verkligen tvinga mej själv att tänka på nåt annat samtidigt.
ganska pinsamt faktiskt. det är värst när jag är ensam hemma, då undviker jag det helst.
det känns som att nån skulle kunna smyga in utan att jag skulle höra,
och sen gömma sej nånstans och bara hoppa fram när ja inte ser. eller nåt.



2. det äckligaste jag vet är inlagd gurka,
USCH!
förstår inte hur man kan äta det, helt ärligt. det är så satans vidrigt.
en annan sak som jag tycker är äckligt är curry. är det curry i maten så äter jag inte.
stuvade makaroner är oxå en sak jag absolut inte äter. fyfan va äckligt. BLÄ.
och den där hemska kryddan som är i (muskot va?) är så satansjävlarihelvetes äcklig!



3. jag älskar att sminka, skulle jättegärna vilja gå nån slags make up kurs eller liknande!
jag skulle även vilja gå fotokurser, så man lär sej mer om hur man får till bästa bilden
med olika inställningar, osv.



4. jag är jätterädd för att bli lämnad ensam,
för jag är barnsligt mörkrädd och jag hatar när det är helt tyst på nätterna.
jag måste ha nåt ljud när jag ska sova, annars får jag panik.
kan knappt andas för att det känns som att det är någon mer i rummet som tittar på mej.
jag ser nog för många skräckfilmer.
jag kan kolla på skräckisar utan att tycka att dom är speciellt läskiga just då,
men en eller två veckor efter kan jag komma ihåg saker jag har sett och bli asrädd för det då!
det går inte över heller, utan jag tänker massa knas hela tiden.



5. jag kan bli superirriterad om det är någon som härmar mej.
det har suttit i sen jag var liten.
om jag tillexempel ritade en grön häst på dagis, och sen såg att nån annan gjorde en likadan
(efter att dom sett min) så kunde jag bli asarg! såna saker stör mej fortfarande.





nu ska jag plugga till provet som vi ska ha efter rasten! :)


Kommentarer
Postat av: mamsentramsen

Sötaste liten...

Va gullig du är.

Och du som fönar håret massor.. hihi..=)

Och ja, sluuuuta titta på massa skräckfilmer!

Kramen!

2010-12-17 @ 10:30:31
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Fredriiiik

Nej kolla på mer skräck filmer!! inge kul o kolla på dom sj :(

2010-12-17 @ 13:25:24
Postat av: Sharlee & Simon - KOLLA GÄRNA IN VÅRAN BLOGG!

Varför gick du inte hantverk foto då :o :o ?

2010-12-17 @ 13:51:19
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0