jul

jaha, julafton igår då. jag hade ingen julkänsla alls :s
brukar alltid tycka att det är mysigt osv med jul, men i år så var det som en vanlig dag.
ikväll ska jag leka med älskling och martin verkar det som, trevlans.
imorgon ska vi fira jul här med alla barn och gamlingar, sen åker jag till pappa och firar där med.
hoppas att jag får lite mer "julkänsla" innan dess. annars är det ju inte så kul heller :s

nu ska jag slå in de sista julklapparna och sen lägga mej i badkaret med ungefär hundra liter olja eller nåt.
mitt ansikte spricker och kliar när det blir kallt ute = inte okej. så nu ska jag kurera mej. byyye!

Kommentarer
Postat av: Linnea

MEN GUUUD VAD DU ÄR BRA PÅ ATT BLOGGA DÅ!

ELLLEEEER...??

2011-01-02 @ 00:39:19
URL: http://lwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0