foto

orkar inte skriva, tänkte bara säga att jag fick en Canon EOS 1000D när jag fyllde år!
jag är suuuperglad! såklart har jag hunnit fotat lite,
så jag slänger upp några bilder i slutet av det här inlägget!
nu sitter jag och tanya i lägenheten, partade i fredags,
och så drog vi till ånge med femtåget på morgonen på lördag.
kan lova att jag var helt slut när jag hade vandrat från station till älsklingen då iallafall.
iskallt var det oxå, tur att fredde var så varm när jag kröp ner med honom iallafall <3

den här helgen har varit en riktig myshelg iallafall, hela lördagen var jag hos fredde,
åt godis och tjockade oss.
sen så åkte vi till mej idag då, och firade mej och tanya.
duschade, och sen somnade vi en timme i sängen.
asmysigt. synd bara att jag var tvungen att åka hem igen.
hade hellre legat brevid hjärtat inatt än att sova själv.

imorgon ska jag och tanya till ånge igen för att kika på ånges lucia!
paula kommer vara finast! <3
nä nu ska jag lägga mej i sängen. börjar halv tolv (halv ett?) imorgon. helt okej. haha! godnatt

















blev rätt mycket klädnypor där va?;)
just ja, hittade igen massa gamla datorspel idag, typ pettsson och findus i trädgården, lek och lär,
nalle puh, mattestegen osv, kommer bli jättekul att sitta och spela alla dom sen när man har tid :)
aja, sängen nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0