ånge

det var ju meningen att jag och adam skulle äta i ånge ikväll, men det sket sej eftersom han inte hade nå pengar! haha. så jag for upp med mamma, hämtade adam & så satte vi oss på gluggen och pratade, jag åt glass & han typ godis? haha. sen gick vi till shish & träffade erik, kattis, ricki & patrik, & sen gick vi hem till patrik. var där en stund, och så drog vi på vojen, men det började regna så vi drog tillbaka på shell. pallade inte vara kvar nå mer eftersom jag frös, det var typ 13 grader varmt & så blåste det asmycket. så jag ringde mamma & så hämtade hon mej, skjutsade hem adam & nu sitter jag här bara. har ingenting att göra, så jag tror att det blir myskväll med film eller så :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

riskakor med gräddfil & paprikasmak<3

2010-07-23 @ 00:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0