äventyr & kyla!

emma kom till mej förut. plockade jordgubbar, åt jordgubbar, bytte kläder en miljon gånger (jag alltså) sen skulle vi åka till ånge, och min käre moped ville inte starta, så det var bara att säga till ulf så han fick hjälpa oss med startkablar. hahaha! men tillslut gick det, så vi for till ånge, tankade. och när vi skulle därifrån startade inte moppen igen, så jag ringde ulf, som skulle åka och hjälpa mej, men då funkade det! :D då åkte vi och kidnappade simon, som hade på sej världens vackraste cykelhjälm! (a) plockade upp alle med! haha, åkte till vojen, men alla som var där skulle åka till mattias som hade kört i dike eller nåt, så vi hängde på. när vi kom dit så hade dom fått upp bilen, så vi stog och pratade bara. träffade massa folk som man inte har sett på ett tag! :D

sen åkte vi en sväng, hittade boog, fredde, samuel & morre, så då fick fredde äntligen sin present! haha, var ett tag sen han fyllde år. menmen.
pallar inte skriva allt vi gjorde, men det slutade med att jag, emma, ricki, simon, morre, samuel, jesper & elias hamnade hos emma :) fast elias drog efter ett tag. kollade på Den bästa sommaren, Linas kvällsbok & Sommaren vi minns. haha, blev ganska trött på slutet. drog på mej mjukisbyxerna, tröjan och jackan & så skjutsade jag hem jesper. sen hämtade jag simon, och skjutsade hem han med. när jag hade lämnat av simon så ville jag stanna och fota efter vägen, för solen höll precis på att gå upp, så det var jättefint! men så kom jag på att jag hade kameran hemma, så det sket sej. sen for jag hem, höll på att frysa ihjäl, det pirrar i fingrarna liksom, för att dom har varit så kall. fast nu är det varmt iallafall :D ligger i sängen nu, ska läsa lite och sen sova.

pusss!

Kommentarer
Postat av: emma och samme

haha. Sopa och glömma kameran:)

2010-07-19 @ 06:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0