avocado, cola & hemmamys

for upp till ånge med mamma och handlade förut, orkade inte göra nån mat så vi köpte varsin pizza på ica. hoho! nyttiga brudar. not. & eftersom jag är ensam hemma heeeela långa kvällen så blev det chips, avocado, melon & cola med :) usch vad tråkigt det kommer bli att sitta och glo på film ensam. fast ikväll/inatt kommer jag nog måsta hämta hem min kära moder, eftersom hon nog inte kommer vara speciellt körbar just då;) haha, menmen. det löser sej :D
ska ut på upptäcktsfärd med min bästavän kameran nu, i brist på annat att göra. borde egentligen städa rummet & packa upp väskorna, som jag inte har gjort än. men det får bli senare. haha :)

finns på mobilen, för er som har numret ;) hohohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0