bilder & sånt

pratade med cecilia ottosson förut, och nu är det bestämt att hon ska ta tåget hit imorgon & så ska vi fota hela dagen! kommer bli så jävla kul, har liksom aldrig träffat henne innan, men det verkar som en kanontjej iallafall:)
vattenmelonen mamma köpte till mej förut var seriöst den minsta jag nånsin har sett! de som vet hur små mina händer är, kan ju se själva här nedanför snart, lägger upp några:)
nu ska jag sova, för imrn ska jag upp tidigt och städa klart innan cissi kommer. så godnatt till er som läser det här :) pussss













Kommentarer
Postat av: Bla bla

Fjärde bilden nerifrån sett, är det Njutarn jag ser där?

2010-07-17 @ 03:17:46
Postat av: Mamma Malin

Vad vackra bilder du tar!

2010-07-17 @ 14:55:40
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0