blandade bilder.

skulle gå och lägga mej tidigt igår, men så fick jag för mej att jag skulle börja läsa "pojken som kallades Det". och det slutade med att jag hade ett kapitel kvar när jag somnade, så det läste jag nyss :) fyfan vilken hemsk bok, förstår inte att ingen gjorde nånting, särskilt pappan, varför inte bara ta med sej sin son när han flyttade? :s aja. den var bra iallafall, ska läsa uppföljarna idag eller imorgon. :)
somnade vid 3 tror jag, och vaknade för en timme sen, så nu ska jag ladda upp några bilder sen igår, förrgår & förrförrgår eftersom jag inte har orkat gjort det än! sen ska jag fika, duscha & sen när mamma slutar, åka till ånge & äta glass (mamma ville det eftersom vi har namnsdag idag, bådatvå) & efter det umgås med emma :)
tar med mej kameran, så ikväll kommer det in mer bilder. hoho! men nu ska jag somsagt fika. puss



cecilia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0