borde vara trött nu, men nej.

nu har jag packat lite, inte klar på långa vägar än! blir arg med, för jag hittar inte påsen med en ljusrosa asgullig tunikaliknande tröja, som jag köpte på SALT i stockholm. blir galen, för jag hade tänkt att ha den en av dagarna på gatufesten. får väl leta vidare imorgon. har fått hjärnsläpp också, för jag älskar gyllene tider! har aldrig gjort förut, men nu gör jag det. haha.


skrattade lite förut med, för att lucas är så crazy :)

00:55Lucas
vad tänkte du göra nu då?:)

00:56Jag
jag tänkte tvätta bort mascaran & sen
spraya ansiktet med nån cool spray
som jag har köpt på halva priset :)
hehe sen tänkte jag borsta tänderna,
borsta håret, ta av mej alla kläder,
öppna fönstret, dra ner rullgardinen
& sen skriva med dej :)

vad tänkte du göra själv ?:)

00:57Lucas
eeh... jag tänkte sitta här en stund :p haha

00:57Jag
haha :)

mitt svar var coolare än ditt!

00:57Lucas
ja mer detaljrikt ialf XD




ja,
jag tyckte att det var kul iallafall :)
men nu ska jag slå igång Dear John, igen. älskar den filmen, så underbar. kanske uppdaterar imorgon när jag vaknar :) puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0