crossroads

jag låg och kollade på "crossroads" igår, den med britney spears som man kollade på när man var lite mindre :) den var lika bra nu som då! när den var slut så var klockan halv fyra, så jag sov rätt länge idag :) har nyss ätit frukost om man säger så. man blir ju lite deprimerad av vädret, ösregn & svartgråa moln. vart tog sommaren vägen? :(
smsade till alice och frågade om hon var hemma förut, men det var hon inte :) tänkte åka och hämta min tröja som hon lånade för några veckor sen! :) 
skulle tvinga med paula till ånge och äta på shish med mej eller nåt oxå, men puppungen var ju sjuk, så det gick inte :( buhuu. får hitta på nåt nån annan dag :) blir nog en segdag hemma bara, & mamma ska till carinas stuga ikväll så då blir jag ensam hemma.
skriver mer sen, nu ska jag duscha. lääänge! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0