dåligt väder, again!

vaknade för en stund sen, och blev sur för att det var dåligt väder igen. usch! :@ menmen, då kan man ju ägna sej åt saker här hemma istället, eller dra till elljusspåret & springa ett varv eller så :) hur som helst är jag ensam hemma några timmar framöver, så jag funderar på att höja volymen på spotify och sätta igång att städa så mamma får en riktig chock när hon kommer hem! hoppas bara att hon inte läser det här innan,
utifall att jag ångrar mej och inte orkar ;)
läste ut Asyl igår, (liza marklunds förtsättning på Gömda) den var jättebra den med, så jag ska börja läsa tredje boken ikväll :) nu har jag inte tid att skriva mer, för jag är döhungrig :D


 
bästa pepplåten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0