dans ikväll!

kom precis hem från ovansjö, det gick knappt att vara vid vattnet för att det var så mycket bromsar där. usch. men hundarna fick bada lite iallafall, kastade sånadära apportgrejer i vattnet som dom fick hämta :) sen gick vi upp och fikade vid huset, och ett tag efter åkte vi hem. nu väntar jag på att tanya ska duscha klart, så jag kan duscha. sen kommer säkert mamma hem & ska duscha hon med. och hon tror att vi ska kunna vara klara och åka vid 6. haha, det tror inte jag! för ingen av oss har ätit än heller, och när det är tre tjejer som ska trängas inne på toaletten för att fixa sej så är jag helt säker på att det tar mer än en timme :p men vi kommer säkert iväg i bra tid endå :) har ingen aning om vilket band det är som ska spela än, men det är säkert nå bra :D

ulf lagar mat nu iallafall så det är nånting klart när mamma kommer hem, och nu låter det som att tanya är klar, skriver när vi kommer hem ikväll :) pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0