galen kväll!

hahahahah, ojojoj. kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. men hem kom vi, älskade mamma!

alex, goode & krille kom och hälsade på mej förut oxå :) pratade lite och sen drog dom. jag gick ner och kikade på jackass & sen satt jag i sängen bara. spännande.. haha. kan nästan inte sluta skratta nu, vill skriva av mej allting som hände förut men jag antar att det inte är någon bra idé.
 
ska sova nu iallafall, så jag orkar kliva upp imorgon :) ska hämta emma, handla lite & sen dra till östavall. har även fått i uppdrag att fota samuel när han kör cross, så jag blir tvungen att åka med han på den för att komma dit vi ska, får se om jag överlever :) lägger väl upp några bilder sen dess när jag kommer hem! sover hos marcus imrn,  & emma hos samuel. men nu är jag trött faktiskt, sov gott sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0