gamla bilder & så!

när jag kom fram till brunflo regnade det. såg pappa som stog med bilen redo, så jag hoppade in & så åkte vi hem :) tog fram datorn & när jag skulle visa robin hur elak datorn va som inte ville att msn skulle gå att installera, så funkade det... haha! sur jag blev. aja, nu funkar det iallafall, [email protected], för dom som vill adda! :D

jag, pappa, lena & robin åkte iväg till stan & handlade massa mat på Ö&B, och sen drog vi vidare till Willys & handlade ännu mer där. :o wohoo. ikväll blir det pappas berömda rödspätta & potatis, har inte ätit det sen vi flyttade från ånge:o gud, jag är så otroligt trött idag, känns som att jag kommer somna när som helst. menmen.
fick låna daddycool's memorystick, så nu har jag laddat över lite mer bilder från datorn. så jag hoppas att den blir lite snabbare nu ;) fyllde dock upp minnet igen efter att jag laddade hem 4 filmer.... men vafan, det skiter man väl i? :D iochmed att jag rensade datorn hittade jag en bild på mej sen jag var brunett, gud vad jag saknar det :o (ett och ett halvt år sen ungefär) . lägger upp den under!


vad tycker ni? fint? om man bortser från fjortisminen på munnen :) haha!
ja, man ser ju inte så mycket, ska leta fram nån mer sen ;D

nu ska jag kika om det är nåt bra på tv, försöka ignorera musiken som kommer från kenneths rum & kanske sova en stund innan maten :) skriver mer sen! pussss

åh just ja, kolla in på julias blogg, bara för att hon är söt! :*
http://juliamariaa.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

fiint! :)

2010-08-03 @ 00:35:12
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0