mamma :)

börjar det här inlägget med en film på min älskade mamma!
gjorde en ansiktsmask på henne, som stelnade.
hon tyckte att det var läskigt :)
haha, ignorera mitt vackra skratt.



har bara legat i sängen efter maten & pratat med nathalie. håller på att ladda hem typ 7 filmer med, så jag hoppas att nån hinner bli klar innan jag blir för trött :)
hittade sladden till kameran så här kommer lite blandade bilder från den! :)



nathalie

jag och nathalie

<3

snyggtjej_94

älskade mamma.





nu ska jag gå och borsta tänderna, och sen slå igång en film att somna till:)
tror att helgen kommer att bli köööng med, längtar som fan :)
godnatt hetingar <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄLSKAR DEJ !

2010-07-29 @ 12:55:42
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0