Mias hemlighet, fluffiga moln & sånt

la mej i sängen förut och började läsa tredje boken av Maria Eriksson. har redan läst ut "Gömda" & "Asyl" och nu läser jag "mias hemlighet" och så kollade jag på klockan, och märker att jag har legat här i nästan tre timmar. shit :o så nu ska jag lägga ifrån mej boken och gå ut en stund. det är jättefina rosa fluffmoln på himlen nu, och så är det alldeles ljummet, blåser inte ens kallt. och här inne ligger jag. haha, sjukt. ska även dela min minivattenmelon och äta den direkt ur skalet med en stor sked! nice tycker jag. funderar på att städa undan lite på verandan med, så mamma blir glad sen :) inte för att hon är sur nu eller så, men om hon måste åka moped med mej hem sen så kommer hon frysa (hon fryser jämnt) och då blir hon glad om det är städat! :D hoho, duktig jag är.
uppdaterar sen med lite bilder på de rosa fluffmolnen & min otroligt gulliga minivattenmelon! :D
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0