nyvaken.

vaknade först av att telefonen ringde, och jag lyckades trycka upptaget. kan inte ha varit 100 procent vaken eftersom jag inte hade en aning om att jag hade gjort det, och såg det för ett tag sen. sen ringde pappa & undrade om jag ville med till härnösand, jag sa kanske. sen somnade jag om, igen. och då ringde mamma, och frågade om jag hade bestämt mej för om jag skulle med till härnösand. jag sa att jag skulle tänka på saken. och så kom jag fram till ett nej för några minuter sen, så jag messade pappa och sa det.
han sa att dom skulle kika in här och säga hej på hemvägen. så det blir trevligt :)
sen kände jag att jag var tvungen att skicka ett mess till martin edenryd (han som ringe då jag tröck upptaget) och fråga vad han ville :) men jag har inte fått nåt svar än, så det var nog en felringning. 

efter det så kände jag att det inte var nån idé att försöka sova mer, så jag klev upp & gjorde en ansiktsmask. väldigt vackert! haha, lägger upp bild sen. och nu sitter jag och lyssnar igenom en asdålig spellista på spotify & kollar om det finns nån bra mobil till nå bra pris. (är less på min Lg arena, som inte vill funka som den ska) men jag hittar ingenting än. aja, ska gå och tvätta av masken & fika nu. hörs sen :)


bild sen vi var i härnösand sist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0