polly & solsidan

paula kom hit förut, efter att hon hade tränat :) vi hade bestämt att vi skulle äta i ånge, men jag hade inte ens fixat mej eller nånting, låg fortfarande i sängen efter att jag hade duschat med shorts och linne bara, så vi åt quesadillas hos mej istället :) vi pratade om allt möjligt och sen skulle vi åka till ånge och köpa ben & jerrys, men precis när vi stog i hallen med moppehjälmarna så hör man hur det öser ner regn utanför. så det var bara att tigga skjuts med mamma det ;)

hursomhelst hittade jag ingen ben&jerrys som jag inte redan har ätit, så jag får ta det imrn istället:) köpte polly, nutella och en glass istället :D fast paula köpte b&j ;D sen åkte vi hem till mej igen och kollade på Solsidan innan hon drog hem till alby. hoho. skönt att träffa henne iallafall, var ett tag sen nu :o
nu ska jag nog slå igång nån film, ringa en cooling & äta polly;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0