regnig dag, foto & film

var med cecilia idag:) vi gick till spegeldammarna och fotade lite, men sen så kom vi på att det inte var nåt bra ljus eftersom inte solen var framme, så då gick vi hem igen. sen åt vi sallad som världens bästa mamma hade gjort iordning. och sen så åkte vi till ånge, köpte glass i ösregnet. fast vi åt den i bilen.

sen frågade emma om vi ville komma dit, så då gjorde vi det! :D samuel var där med, men så gick han, tönten!:) kollade på Sandor/Ida, som vanligt (gör alltid det när jag är hos emma) :)  
när ciccis tåg skulle gå så följde jag med henne dit, och så träffade vi jocke, coolingmarcus, alex & några till. vissa var ju fullare än andra;) aja, gick tillbaka till emma efter att jag hade "lämnat av" cecilia vid tåget, och då började precis "handen som gungade vaggan" på 5an, så vi kollade på den och åt popcorn <3
ganska bra film, ville döda fittkärringen som var dum. haha! satt och skrek åt henne. synd bara att inte vissa hörde vad jag sa, för då skulle dom nog fortfarande ha levt nu. cpn.
åkte hem när den var slut, och nu ska jag gå ner och titta klart på scary movie 4, som jag förövrigt har sett hundra gånger redan, menmen, vad gör man inte för sin moder? ;D hehehe. bilderna sen idag laddar jag antingen upp senare idag, eller imrn. beror på hur trött jag är sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0