shopping & eclipse

vaknade somsagt tidigt imorse, och klev upp för att gå till tåget. när jag kom till ånge så var ulf och nathalie där och hämtade upp mej, så åkte vi hem :) sen så duschade jag & fixade mej och så, och så kikade jag in på junkyardRean (igen) och bestämde mej för att klicka hem en huvtröja & en tshirt! det kommer förhoppningsvis nångång i veckan, så jag lägger upp bilder på det då :)

sen så åkte vi till sundsvall. jag, nathalie, mamma, tanya & ulf. jag lyckades pajja rutan på bilen med. haha! skulle trycka ner den eftersom det var varmt så inihelvete i bilen, och sen när jag skulle trycka upp den igen, så satt den fast, tur att ulf är en händig man som kunde fixa skiten! ;) for på rusta en sväng & jag hittade massa bra grejer där. (lägger upp bilder imrn!)

sen drog vi på birsta & käkade på donatello. sen gick vi runt i affärer.
köpte en, wait for it, väska på gina, som kostade 50kronor. värt tyckte jag, det tyckte inte mamma ;D
sen hittade jag ett linne på Cubus, en kofta på Vila & träningsskor på Brandworld & lite andra grejer.
efter det så åkte vi och såg bio, jag och tanya kikade på Eclipse (som var otroligt bra!) och mamma, ulf och nathalie kollade på nån thriller.
är så jäkla trött så jag inte orkar skriva just nu, ska gå och fika & sen blir det sängen för min del :)
lägger upp lite bilder imorgon, sovgott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0