sol & sundsvall.

mamma ringde och väckte mej vid halv 10, och då såg jag att det var asfint väder ute! så då drog jag på mej bikinin & hällde på mej sololja, och så gick jag ut och satt mej i en solstol. somnade där & blev väldigt brun. sen la jag mej på gräset och solade ryggen lite, men det blev för varmt så jag gick inte en sväng :) ska ut snart igen, måste ju pressa innan man ska sitta på tåget en timme. fast det är det värt, kommer ha askul hela helgen! 14.44 åker jag till stan med min resväska & min vattenflaska ;) längtar inte lite heller :)
nä nu ska jag ut igen! skriver sen maby ;)


reprisbild. orkar inte ladda upp nya än:) hohoho, hehehe, hihihihiihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0