sovarn!

hejhej, är allmänt seg idag. vet inte varför egentligen. har ont i magen med. usch! sov jättelänge, i soffan. orkade inte gå upp efter filmen igår, mamma hade somnat i soffan när jag kom ner, som vanligt;) och så började "are we there yet?" så jag kollade på den, åt avocado och chips & smsade:) 

vaknade vid 1 av att mamma väckte mej, sen somnade jag om och då väckte dom mej vid 3 tror ja? :s aja, klev upp efter ett tag. åt lite sallad & sen gick jag in på rummet och la mej i sängen med datorn, och här har jag legat en bra stund nu, ska läsa lite tänkte jag & sen kliva upp och duscha, för sen kanske jag ska leka med emma igen :D
längtar till nästa helg med;) hohoh!
lägger upp bilderna sen förresten! lovar :)

simon berglund är världens bästa vän, han är verkligen det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0